Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 412 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-01

Nu är det äntligen september igen. September en månad som sänder ut mångha positiva vibbar. Det är i september vi firar en födelsedag, de flesta vintersporter startar såsom hockey och handboll

Sköt om er

Mobackens
0

Här är det fortsatt skola. Föreläsning om chock och buksjukdomar idag.

Ha en bra dag allihopa!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Idag har jag en lååång "att-göra-lista"! Vi får se om jag hinner med allt! Det vore skönt!

Ha en fin dag alla!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Här har jag skjutsat ungar till skolan, maken är på VC (drog på sig hyfsad förkylning i helgen som var…) själv ska jag ha lite "kontorsjobb" för mig samt ringa några telefonsamtal… i eftrmiddag/kväll är det jobbet som gäller…

AnneAlva
0

Godmorgon,

Är på väg till Ultuna igen med Kyra, denna gången för astmakontroll. Pengarna flyger fort nu… Obestämd Har träningsvärken från helvetet sedan träningen igår, vad ska det vara bra för?!

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

#4 Så tråkigt med Kyra, hoppas det är tillfälliga problem som ni kan hitta en bra lösning på.

Här skiner solen och jag skall vaccinera en "bunt" katter m,m.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

God morogn!

Lite gråmulet ute och sammaledes inne känns det som. Det blev visst lite för mycket i går. I dag skall jag planera lite inför morgondagens Stockholmsbesök.

Ha en bra dag!

Natali
0

Goddag.

#4 Hoppas allt blir bra i slutändan endå.

#5 Jag ska också vaccinera en katt. Insåg att i dag är sista dagen, sen hinner jag inte med de 15 dagars karensen mellan sw och tcc.

Jag packar. I morgon bär det iväg mot danmark och legoland. Vi ska först levera en av min mammas hunvalpar som skall flytta till skåne. Då blev det ju bra med en sammanslagning med en tripp till Legoland. Vi ska också hjälpa med en kattransprot till Örebro.

Klockan ringer vid kl 6 i morgon, då åker vi. Vi är inte tillbaka förrän på tisdag nästa vecka. Skönt med en "mini" semester. Vi ska också passa på att hälsa på lite kattfolk i danmark och åka med på utställning på söndagen. Ska bli väldigt spännande. Skrattande

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

God dag!

Länge sedan jag skrev här känns det somObestämd

#0 Jag vet en gammal vän som fyller i denna månad…Oskyldig

#4 lycka till,du är så duktig med dina katterGlad

#7 Har varit hos veterinär med en katt.Det blev blodigt och bra.(Kallas vanligtvis blodprovFlört)Dags för rabiestest var det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

#8 Det är inte en människa jag tänker på utan en katt och något annatGlad

Eine
0

#9 ja det finns ju fler som fyller år denna månad,..i och för sig..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

CurlyR
0

#10 Det tror jag med. Jag brukar också fylla år i den här månadenSkrattande

MyTwiggs
0

# 11 Men varför säger du inget din tok? Jag tror jag får instifta en ny regel här! Flört

www.mytwiggs.com

Leffe
0

#12Skrattande
Vi kanske skulle göra en tråd där alla fyller i sin födelsedag

emiya
0

September är en fin månad, också jag fyller år nu, om några dagar!

#8 Eine! Long time no see! Kul att se dig här igen!

#13 Bra idé, men vilken massa födelsedagar det blir! Och räknar man med katternas……FlörtSkrattande

MyTwiggs
0

# 13 JAAAAAAAAAAAAAA! Gud vad kul! Dem måste vi ju ha! Ska jag göra en?

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

#5+7 Tyvärr inget övergående, men astman är under kontroll och vi provar nu en inhalator för att slippa ifrån cortison-pillren som ju har en centralverkande effekt. Bättre med lokalverkande dito.

#8 Tack!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex