Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 349 ggr
fiffiluren
0

ville ha en sån

Hade en period då jag var helt totalt nedkärad i cornish, ville veta allt om dom. Pappa var/är allergisk mot katter så jag vände min uppmärksamhet mot denna skönhet, men jag jag aldrig haft pengar till en riktig raskatt, så jag skaffade en vanlig bondkatt i stället (visade sig vara helt rätt val).

Men dessa verkar vara helt underbara katter och jag avundas er som har dom. Kanske, kanske, att man skaffar en nån gång i framtiden.

Vet inta vad jag vill ha sagt med den här tråden, vill väl bara beundra denna vackra katt.

MyTwiggs
0

Cornishar är annorlunda och vackra! Vill du så kommer du säkert att ha en, eller ett par cornishar i framtiden. Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

Tack för en trevlig tråd. Du har genom den ventilerat vad du tycker och känner om rasen vilket är fullständingt tillräckligt för att skapa en tråd här.
Ha det bra och det är aldrig för sent att skaffa en rex, den dag då du har både råd och lust kan komma framöver.Glad.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

fiffiluren
0

Tack Glad

Vi får väl se om det blir någon i framtidenFlört

[Silkwaves]
0

Själklart är du välkommen här Glad Inget Cornish ägar tvång här.. Däremot en varning… de liksom klistrar sig fast i medvetande hos en… och helt plötsligt så finns de bara där … hemma hos en… Ungefär så gick det till för mig. Jag skulle ha en bonnkatt jag (visste inte ens att det var husis jag var ute efter…) och så gick det som det gick Skrattande