Hängmatta
Jag tillverkar hängmattor till mina illrar. Nu vill gärna missarna stjäla dem. Så jag har beslutat att göra några till dom också.
Mitt tips blir alltså, tillverka hängmattor och sovpåsar till era missar, de kommer säkert att uppskatta dom.
Här har vi hur mysigt det kan vara i en sovpåse. Egentligen tillverkad till illrarna, men katterna hann stjäla den först ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mysig bild på misssen*****

#2: Tackar.
Audiatur et altera pars
Underbart foto-vilken sötnos!!Passar som julkort!!!
Tack för tipsen-jag hoppas det kommer ösa in olika pysseltips här..Ska också sy en varm kattpåse!
Funderar också på en tunnel mm
Får se när de blir klara och kan fotas med kameran jag ska köpa..
Härliga. Gör du sådant och säljer. I så fall vad vill du ha för påse resp hängmatta

#5: Jag har inte sålt några i katt storlek faktiskt. Det vart mer av en slump här hemma att jag reagerade på att missarna älskar dem. Men jag kan räkna lite på materialåtgången och materialkostnaden om du verkligen är intresserad. För jag vill inte gå back;-)
Audiatur et altera pars
Jag är också intresserad. Framför allt påsarna verkar toppen för Cornish som gärna vill ligga under täcket

Vad tror ni om storleken då? Är det samma som på en husis?
Audiatur et altera pars
Ja, en vuxen Cornish har vikt ca 2,5-5 kg

Va? Men då är de ungefär som en iller hane ;-) Häftigt, då ska jag kika lite på det här och visa lite resultat för er sedan. ;-)
Audiatur et altera pars
Har det blivit någon försäljning..Du har väl inte hunnit nu innan jul Åsa?
Men dom är jättefina-sätt igång o sy sedan!

#11: Tyvärr har tiden inte funnits än. det har varit fullt upp med mina rymlingar. Och så den här julen som inte alls tar hänsyn till att jag inte riktigt hunnit med ;-)
Men sedan kommer jag sy för glatta livet. Jag lovar. Så får ni s vad ni tycker. ;-)
Audiatur et altera pars