Scooby

Han ser jättemysig och söt ut!!!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Super mysig kisse - det syns lång väg! 

#5 och är urmysig 
Opale, vår dotter, tycker att han är världens finaste Cornish. Så nu skall hon på utställning med honom och han skall vinna massa priser, säger hon 
Åh Opale!
Och jo, Scooby är också en högst charmant och rastypisk herre, TROTS att han är röd.
*älskar min Tamsin också, TROTS…*
Men oj!
Nu ska vi inte tala illa om de röda lockarna
! Jag äääälskar rött jag, speciellt med vitt och på honor, men jag tycker att scooby är en grabb som klär utsökt i heta kulörer!!!
www.mytwiggs.com
#7 Jätteroligt - Jag tror din dotter har alldeles rätt - Hon och Scooby kommer nog att vinna många finna priser framöver.
Min grabb hoppas på Gobi, han… och det kan jag säga den lilla damen behöver banta… annars blir det inga priser alls 

Och hallå ! Rött är vackert!! .. annars Dex kan jag tänka mig att hämta hem Tamsin med innehåll…. 

Scooby har en underbar kropp med låååånga ben, lång svans och äntligen har han fått rexing på riktigt (inte bara en massa päls) och öronen är inte små dem heller
så det finns finfina kvalitet hos denna kille också men när det gäller hans uttryck.. ja, jag föredrar annat men det är jag det och ni behöver inte berätta det för Opale 

#10 Men Anki, jag tror bara att du ser tjocka Cornish rex överallt 
Inte kan alla dina älsklingar var för runda
eller lagar du för god mat 
Gobi ÄLSKAR jag
Jag tycker han liksom sin bror är otroligt vackra :) och jag gillar rött :)…
hm apropå.. banting, min lilla fröken har också lagt på sig, och endå tycker jag inte hon äter speciellt mer.. Sture äter mer än henne men han är smal och smidig och hon ja har fått en riktigt fin mage! (kan det vara för att hon går på P-piller?)

#2: Jag blev kär!
#10 När min tjej äntligen kommer hem kommer jag nog aldrig att släppa iväg henne igen!
Äntligen får jag en egen kisse att gosa med, mina grabbar är ju lite homofila av dig och föredrar herrn i hushållet… förutom Dexy förstås men han är en gnällspik när inte Tamsin är här.
#15 Misstänkte det 
TS Sorry för lite OT - hoppas du förlåter min hjärnas irrgångar idag.
#12 och nja alla utom Bella är nog aningens för tjocka av mina små. Har tro´t eller ej rätt bra koll på vad de "borde" väga i optimalt skick… Ja Gobi växer, men hon bör landa runt 2,8 kilo i färdigvuxet och lagom skick …

Mmm, rött… Han är en goding han också, liksom brorsan! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Men röda är ju det bästa!! Jag älskar röda (med mycket vit eller inte alls vit) killar!
Scooby är stilig :D

#16 Jag är inte känslig för OT 
Verkligt fin grabb

#21 Heeeelt bedårande underbara! Båda två!
www.mytwiggs.com

# 22
Tack!
Och jag glömde förstås skriva att Opale är världens bästa Opale 
# 23 Klart hon är! Det ser ju jag det! 
www.mytwiggs.com