Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 477 ggr
EvaG
0

God morgon 28/8-09

God morgon på er. En annan har varit ute och kopplat av ikväll som blev alldeles för länge. Nu väntar sängen några timmar. Hoppas ni får en bra fredag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Fredag. Snart väntar två dagars ledighet

Sköt om er

Mobackens
0

Här packas det för Luleå utställning. Ser framemot en trevlig helg i andra Cornish fantasters sällskap!

Trollhassel
0

Nu har vi packat massor av svarta änkor och fjärilsägg och ska ta oss ner till skåne på reptilmässa.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Natali
0

Godmorgon.

Jag ska städa lite, allt är fördigpackat inför utställningen. Jag sydde till och med ett nytt burskynke i går, med tillhörande puffar åch hörnhyllor. Vill bara städa lite innan jag åker, så det ser bättre ut när jag kommer hem.

Jag komme rju dock inte med en enda cornish. Men nästa utställning blir det desto fler. =)

#2 Vi ses snart då, till och med ikväll kanske?

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

God morgon!

Ont i nacken idag också… Idag blir det mest till att ta det lugnt, pyssla, och sedan blir det middag och bio med en kompis… Ja… Rickard… Inte vilken kompis som helst! Skrattande Ska bli spännande att se den nya utställningsbilen! Flört

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Mobackens
0

#4 Alldeles säkert! Ska Liv med?

AnneAlva
0

Godmorgon,

Idag på förmiddagen ska vi HCM-scanna Kyra igen. Jag är orolig eftersom hennes mamma har HCM och på förra scanningen där mamma Isis var eqivocal och Kyra var normal sa Jens att de såg snarlika ut fastän att Kyra inte hade något "heart murmur". Usch, känns jobbigt idag. Rynkar på näsan Hjälp mig att hålla en tumme!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Silkwaves]
0

Godmorgon alla!  Härlig dag - äntligen frisk och komp-ledig- vilken lyx !

Ska packa bilen för resan till västkusten och andra halvan av släkten. ska bli kul! Älskar min mans systers Berner Sennen tik trots att jag är superallergisk och alltid blir dålig. Har så svårt att hålla fingrarna i styr, eller snarare, har gett upp att ens försöka…

Anne, du vet att jag håller alla tummar jag har - Kram.

Avots
0

God morgon!

Lite seg i dag också, men måste nog rasta damsugaren trots det, det var ett tag sedan den rastades. Det sägs att cornishar inte fällerObestämd  men här finns det en massa, misstänkt Blaui färgade, små tussar i alla hörnor.

Även dags att kolla över utebelysningen, det har ju blivit riktigt mörkt på kvällarna  nu.

#7 Håller självklart alla tummar vi har i detta hus.

Ha en bra fredag!

CurlyR
0

#5 Ja ikväll blir det nybils-premiär Flört

Natali
0

#6 Nej denna helg är jag helt barnlös. Cool

#5 Vad är det för bil? Spännande.

#7 Jag håller alla tummar jag har. Lycka till!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Rexjen
0

God förmiddag! Har precis varit och skannat Gafsan hos Jens.Allt gick bra. Ikväll ska vi till Sthlm på teater, ska bli skoj! Fredagskänslan har infunnit sig.Skrattande

#7 Jag visste inte att ni också skulle skanna idag, hoppas att det har gått bra! Jag håller tummarna!

RacerDonnans
0

Ha en härlig kväll och lycka till i helgen alla som ställer.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

Tack för tumhållningen! Den verkar ha gjort tricket för Jens såg inget han tyckte var konstigt på minsta vis och då kollade han extra noga eftersom vi nämnde att mamma hade HCM. Jag är så glad! Mattes Kyra kurr-kurr! Kyss

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

#14 Vad skönt! Grattis!

Nu vet vi att tummhållning fungerarFlört

AnneAlva
0

#15 Absolut! Skrattande