God morgon 22/12 2006
Två dagar kvar! Nu är det bara Janssonfrestelsen kvar att göra. Man kan börja pusta ut. Ha en härlig dag alla.
God morgon! Två dagar kvar! Sedan en veckas ledighet. Ha en bra dag. Själv ska jag köra en tur jag aldrig kör. Vi får se hur det går
God morgon! Satt uppe sent i går med en kompis som är hemma över jul, vi hade mycket att prata om och klockan blev sen. Jag är rätt så trött idag, men det var det värt!
Trevlig helg på er! GOD JUL!
God morgon! Ska till VC kl 11:30 idag med mina ögon som inte blivit bättre ännu… Båda 2 är röda och svullna och ser ju knappt nåt! Det gör så himla ont
. Jag har ju massor jag måste pyssla med idag och imorgon, dessutom vill jag ju inte sitta med bomullstussar framför ögonen på julafton… *suck*… Hoppas att läkaren skriver ut nån bra medicin så jag blir bättre med en gång!
Lycka till i julstöket alla, jag får nog stöka på imorgon hoppas jag!
God dag!
Ja , nu är det snart jul men någon julkänsla har jag inte..TTrots lite julbak osv.Men den kommer väl vid Kalle Anka på julafton!Har inte missat en enda sedan jag föddes höll jag på att säga-men så långe jag kan minnas då!
#3 tråkigt Lullan med ögonen-tyckte det lät som att det gått blivit mycket bättre härom dagen?Nej, men om det är en inf. som du får med. mot så gör det verkan fort-så hoppas du kan påbörja den i dag då..Så kan det vara mycket bättre på julafton!
Låter ju lite som allergi-om man tar bort att du har ont, får själv problem ibland att jag gnuggar o får in något så svullnar det igen-men värker gör det inte då.Har ju allergi och allergiögondroppar…
Hoppas du fått hjälp nu,ser att du redan varit där
Hoppas turen gick bra Leffe…
Ska iväg och kolla på kamera igen, idag måste jag bestämma mig..
Ha en bra dag allihopa!!