Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 1257 ggr
Dragonrebell
0

Hjälpsam cornish...

…nu är det Tjorvens tur att få visa vad han gör för att hjälpa matte och husse.

Dragonrebell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först måste vi mäta allt väl…

Dragonrebell
0

Sedan kolla att tyget har rätt färg för Tjorven och Pixi. Ja, Pixi är inte i närheten, men pappa sköter kontrollen åt henne.

Dragonrebell
0

Sedan en liten tupplur mellan varven. Det är jobbigt att hela tiden hålla koll på matte och husse.

Dragonrebell
0

En sista koll så att tyget är rätt fållat.

SaraMaaria
0

Men sötkillen! Visst är det härligt att våra älskade kissar alltid är villiga att hjälpa til. Här hemma får jag också alltid hjälp med diverse syprojekt och smårenoveringar Tungan ute

RacerDonnans
0

Duktiga goa Tjorven!!!! Jag är så stolt över att ha fött upp en så hjälpsam kisse.Flört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

#0 Du får lära Dolce att brodera så blir allt komplett Flört

Klart att han ska hjälpa till, hans söner hjälpte mig så bra med tvätthögarna och vikningen…

MyTwiggs
0

Hahaha! Roliga bilder!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dragonrebell
0

#6 Jag medFlört

#7 Bra idé. Får försöka med detSkrattande.

#8 Ja, visst är de?! Jag älskar demGlad. De visar så exakt hur det gick till. Var lite bökigt med en 6 kilos kloss på tyget ibalndObestämdSkrattande.

[Silkwaves]
0

Vilka underbart roliga bilder! Älskar hans svart-svarta färg. Sex kilo!! Oj… där klar han pappa Ramses 4,5 kilo med marginal!

Dragonrebell
0

#10 Obestämd Ja…min kille har alltid varit tung. Tyvärr så verkar han ha lagt på sig lite sedan han blev kastrat. Men det värsta är att jag inte riktigt vet hur? Han rör sig mycket mer sedan Pixi kom hit och jag tycker inte att han äter mer än vanligt. Han har fått samma foder som tidigare. Ligth variant. Lite annat ibland nu på sistone, men inte så farligt. Blötmat har han börjat att få mer ofta dock. Men det borde ju inte göra så stor skillnad. Snarare tvärtom kan jag tycka. Det kan vara det att han sover nätterna igenom numer och inte som tidigare, går upp flera gånger om natten. Nåja…nu blir det hårda tag framöver. Tur att det inte syns så väl på honom i alla fall.