Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 2732 ggr
Sue-Ellen
0

Vit kattunge önskas!

Hej!

Jag är en nybliven, lycklig ägare till en cornishflicka på 17 veckor. Nu letar jag efter sällskap till henne. Min dröm är en vit hona med blåa ögon. Kan det möjligtvis finnas någon sådan i södra Sverige? (bor i Malmö men kan tänka mig att köra till i höjd med Stockholm)

Kan även tänka mig en ljus, maskad flicka med blåa ögon. (som ni förstår är det blåa ögon jag har snöat in påGlad)

Tacksam för all hjälp jag kan få! Mvh Louise

Rexjen
0

Som jag skrev i katt nr 2-tråden, SpotlessTungan ute

Avots
0

Vet att S*Fylgias har en agoutimaskad självklart blåögd liten tjej till salu. De finns i Östersunds rakten men jag tror mig veta att leverans till i alla fall Stockholm kan ordnas.  En länk till S*Fylgias hemsida och till en massa fantastiska bilder på kullen på fodervärdens blogg

[Silkwaves]
0

Tänkte också precis som #1 på Spotless som har en hel kull med vitt krulligt och sött med blå ögon (tror jag).

Spotless
0

Jag har eventuellt en vit blåögd hona kvar till salu.

Alla tre flickorna är blåögda, Ymer (enda grabben och till höger på bilden nedan) ser ut att bli grönögd.

Kan inte Du, Louise, maila mig på angela@spotless.se och berätta lite mer om dig själv? Jag finns i SOLNA/Sthlm.

MyTwiggs
0

www.bravenewcurl.com har underbart söta vita sötnosar (har en pippi viskat i mitt öra!)  Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Bulle
0

#4 Dom är så söta.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Spotless
0

#6 Tack! Glad Hur har det gått för dig? Besökt någon mer utställning?