S*Zoot'z J-kull! (Bildbomb)
Vad söta dom är.
Jättesöta!
Alla tjejerna är så söta ,särskilt sista bilden tycker jag om!Lillmatte!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Wow, så söta de är! 

Vilka små söta trollungar! Hanen är ju för go med alla sina rynkor :-) Nästan som en Shar pei!

Störtsöta hela högen!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Supersöta

Söta som socker!

Vilka gullungar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#10 Ja, lillmatte är min personliga favorit!

Dem är (inte oväntat) helt underbara! 

Nu har de fått sina namn, min fodervärd kom med förslagen! Det blir parfymnamn på J.
Tjejen som är den som är mest i farten och envis som synden får heta S*Zoot'z Jelly Belly Sugar and Spice
Hanen som tar allt med ro får heta S*Zoot'z Hot Fudge Sundae
#19.. var är "J" i S*Zoot'z Hot Fudge Sundae ? 

Oj då, ha ha, jag glömde visst!!!
Han heter S*Zoot'z Jelly Belly Hot Fudge Sundae. Tur att man har ett hyfsat kort stamnamn, jag är helt tokig i långa invecklade namn ; )

Vilka läckra ögon! Supersöt!

Vad härliga de ser ut! Gillar grabbens lite för stora kostym med mysiga skrynklor på "Jelly Bellyn". :)
Vi väntar ivrigt på lilla sugar and Spice……..
Det är fantastiskt att de kan vara så underbara.

Hej Martina.
En korrigering av adress, hanen kommer till Sätrabrunn som ligger ca 3 mil norr om Västerås. En liten mysig by med ca 300 hushåll.Vi längtar jätte mycket till den dagen vi får utöka vår familj men en till cornish.

Vad bra att du hittade en annan katt när alla mina var slut.Lycka till den lillkatten.
Stolt ägare till tre La permer

# 27
Ja vi är helnöjda trots att det blir en bit att hämta hem honom.
Supersöta! Och grattis till de nya ägarna 
Ha ha ha, ja, jag insåg ju att ni inte bodde i Västerås för ett tag sedan, men jag har inte tänkt på att ända här inne. För viss var det väl tur att jag skickade tingningsavtalet till Sala istället ; )
Han är ett riktigt litet busfrö som gillade besöket av Elvira, de busade som bara den sist, full fart!