Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 898 ggr
RacerDonnans
0

God morgon 25augusti!

Solen skiner och det verkar bli en fin dag även idag.
Skall iväg på en båttur ikväll med styrelsemöte och kickoff.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

#0 Ha det så mysigt…

Själv ska jag snart in mot stan för en lunch med mycket goda vänner!!!Glad

Ungarna är i skolan och maken kommer väl hem i eftermiddag/kväll, så snart är det slut på friden här hemma…

MartinaH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Idag ska kattungarna iväg på deras första bilfärd och vaccineras! Ett av Iduns juver känns lite konstigt idag, men vetten ska få kika på det så det inte är mjölkstockning på gång eller så…

Ha en fin dag!

Dragonrebell
0

#0 Låter underbart! Jag vill också! Ja, båtturen alltsåFlört.

Själv vaknade jag när sambon åkte iväg på jobbet. Vi har fåt nya grannar som renoverar lägenheten…dunk, dunk, dunkObestämd. Dessutom spydde Dina i morse. Suck. Nyss åkte tonfiskburken fram. Alla kissarna fick smaka. Gissa om det blev en höjdare?! Dina åt lungt och fint. Tjorven och Dolce slogs om skålen inne i vardasgrummet. Hihi…såg så kul ut när liten kisse försökte att peta undan stor kisseSkrattande med tassarna. Men hon fick en smakbit då och då i alla fall. Ska ge henne en liten portion i smyg senare.

#2 Hoppas att det inte är något allvarligt med Idun. Hälsa Tjalle från mig.Tungan ute

Avots
0

God kväll!

Hemma igen från denna veckas Stockholmsbesök, de börjar komma lite för tätt nuObestämd

Katterna mådde i alla fall prima då jag kom hem och satt alla i fönstret och spanade. Det ärtrevligt mes en välkomst kommitéGlad

#2 Tråkigt att höra att Idun är lite krasslig, hoppas hon kryar på sig snabbt, Från mig får du hälsa lille "vilde" Vile.

RacerDonnans
0

Båtturen var underbar, en gammal ångbåt med lång historia bakom sig. #2 Hoppas det är bra med Idun.
#3 Tråkigt med Dina, hoppas det är tillfälligt och att hon börjar äta normalt igen. Förstår att det var slagsmål om matskålen hos de andra två.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.