God morgon 2009-08-24
Idag börjar allvaret igen. Semestern är slut.
Verkar bli en fin dag.
Ha det bra

Skolstart! Idag börjar dottern skolan. Hallelujah att skolan äääntligen startar! Har själv ledigt 1 vecka till innan min börjar.
#1 Kan bara instämma!!! Sista veckorna har varit jobbiga!!!
Här är det full snurr nu, dessvärre stötte Alma och Diddi ihop här på morgonen så nu får man hålla koll igen…
Annars ser det ut att bli en fin dag, samtidigt är det fortsatt städ och tvätt på schemat (fattar inte hur det kan bli så mycket tvätt…)
God morgon!
Jag är hemma igen efter min fjällresa. Jag, Myra och Rickard har haft en jättetrevlig resa och det är så vackert i jämtland!
Idag känner jag mig lite krasslig, så det blir till att ta det lugnt.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

god morgon!
I dag är det återigen dax för ett av mina återkommande Stockholmsbsök. får se vad detta ger…. I vilket fall som helst är jag hemma igen i morgon kväll
Ha en skön dag!
God morgon!
#1-2. Jaaa, skolstart!!! :D Själv har jag jobbat en vecka medan barnen "skolades in" på fritids för att komma in i lunken tills idag … det var pirr i magen och lite svårt att somna igårkväll :D men enligt maken gick allt som smort imorse! Blir spännande att höra om barnens första dag ikväll då de istället för intergrerade klasser får gå i enskilda (dvs ingen F-1 el 2-3 utan etta och trea) klasser i år. Nya klasskompisar har de oxå fått tydligen …. :D
#3. Hoppas tiden räcker till en annan gång så du kan komma förbi, förstår att ni hade det underbart i fjällen! :D
Här skiner solen idag och det ser ut som en sån där härligt sommardag, blir en tur ut på stan idag på lunchen i solen.
Ha det gott!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God förmiddag. Har nyss vaknat. Frågade förra veckan om det gick att ta semester idag och det gick bra. Då blev det en härlig fest i går kväll
Sköt om er

Skolan har startat även för oss. #5 Hos oss blev det tvärtom och numera går tjejerna i samma klass 1-3:an men den delas rätt ofta så det blir inte så många lektioner ihop trots allt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt från mig. Barnen ska upp tidigt i morgon. De ska ha friluftsdag i skolan.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God natt. Själv ska jag ut och ta en öl nu.