Godmorgon 23 Augusti!
Hur brukar man säga…. ny dag nya möjligheter….
Själv är jag trött, sen kväll men väckt av en gosse som kramar mig och säger "gomorron mamma", kan man vakna på bättre sätt?
Dotterns fotbollslag var jätteduktiga, dessvärre kom de sist i cupen men det var väldigt jämna lag… sen ordnade ledarna till vårat lag en övernattning för våra tjejer, senare idag ska jag upp till stan och hämta några tjejer när de ska hem från Paradisbadet… annars står det tvätt och städ på schemat, samt packa iordning för Lule till helgen, äntligen börjar barna skolan imorgon!! så lite egentid!! (maken är hos svärföräldrarna, dels för att björnjakten börjat samt för att få mer skogsvana på våran hund, älgjakten börjar ju snart…)

God morogn!
Här är det förkylt, men skall ändå ta en tur ut i skogen med min gäst för att se om vi hittar lite kantareller.
solen skiner ich det blåser en sval sydligt vind.
Ha en bra dag!
I eftermiddag och kväll är det födelsedagsfest som gäller. Min mamma fyller 85 år. Jag lyckades i natt att få ihop ett litet tal, man är ju älsta sonen.
Sköt om er

Hemkommen efter lägret. Det gick jättebra för båda tjejerna och Alexandra sjöng solo på avslutningskonserten idag efter att ha haft solosång som tillval.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.