God morgon 2009-08-22
Ledigt och skulle sova ut, men vaknade ungefär samma tid som klockradion ringer på arbetsdagar. Kunde inte somna om men vägrade gå upp. Till slut talade katterna om att de ville ha mat. Så nu är jag uppe och det öser ned ute. Tacka för det man är ju ledig. Så idag blir det städning och koll på någon film
Sköt om er

God morgon
Här regnar det fortfarande tror jag. Men det regnade när jag gick upp & gav djuren mat. Längtar till måndag när man kan ringa om brevlådan som är trasig. Det är inte skönt i lägenheten alls när den är trasig. Det är andra gången den går sönder. Så det är kallt i lägenheten just nu. Annars blir det en lugn dag.
Ha en bra dag
Är hemma mellan matcherna… Dottern har fotbollscup och eftersom maken jobbar så pendlar jag lite emellan för att pojkarna ska få sitt också… första matchen förlorade de med 2-0, men det är toppenresultat, för de brukar förlora med tvåsiffrigt resultat mot det laget i vanliga fall…
regnet ligger ovanför, men peppar peppar har det inte börjat ännu…

Har en paus i matlagning, servering och annat stök här på lägret. Ungarna har superroligt som vanligt och även jag har trevligt då jag träffar en massa av mina barndomsvänner härifrån som var på läger med mig när vi var små.
Inatt har jag legat och lyssnat på regnet på husbilstaket, gäsp, att man inte kan låta bli att fastna i lyssnandet.
Ha en härlig dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt med er. Ska försöka skriva ihop ett tal nu till min mammas 85årsdag i morgon