Cornish Rex - Unghane
S*Curls 'n Claws Another Me är en 9 månader gammal cornish-kille som av olika anledningar fått stanna kvar hemma hos mamma katt när syskonen flyttade. Nu börjar det bli dags för honom att hitta ett kärleksfullt hem där han får vara i centrum, gärna med en ung kattkompis som han kan busa och mysa med.
Another Me är otroligt mysig, spinner högt som en skördetröska och kommer gärna och lägger sig i knäet för lite gos eller hoppar upp på axeln där han har bättre utsikt. Han är mycket aktiv och påhittig och har hela tiden många projekt på gång. En duktig liten arbetsmyra som gärna vill vara med och hjälpa till i allt som händer i hemmet.
Another Me är svart med gula ögon och har fin lockig päls. Han är vaccinerad 2 ggr vid tre månaders ålder, chipmärkt, avmaskad och veterinärbesiktigad vid flytt.
Är du intresserad av Another Me är du välkommen att höra av dig! Titta gärna in på min hemsida för mer bilder och information.
Email: annelie@curlsnclaws.se
Telefon: 0500-414055

Vilken härlig bild på honom, han ser ut som en utsträckt panter. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack så mycket! = ) Det är en mycket karakteristisk bild för honom, han ligger ofta så varhelst han tycker det passar för tillfället!
Wow vilken pigmentering! Hans färg är, som Anne säger, verkligen pantersvart!
Lycka till med att hitta hans nya hem!
Kan verkligen intyga att det är en urmysig kille. Jag träffade honom för några veckor sedan och han är en cool och självsäker kille med en massa bus och nyfikenhet. Jag har ju träffat hans mysgosiga mamma också flera gånger och han är så lik henne både i temperament men också i annat. Den som införlivar honom i familjen får en riktig mysig kompis.
Äälskar hans svartsvart färg! Lycklig den som får dela hem med denna söt-tuffe kille!

Tack så mycket allihop! = )
Ja han har verkligen en otrolig svart färg. Jag är så glad att pappans starka pigmentering slog igenom. Jag har precis varit och träffat Another Me's båda bröder idag och de är också otroligt fina i färgerna och dessutom underbara i temperamentet. Mammans härliga temperament har slagit väl ut på de här tre killarna.

Jag ser i inlägg #0 att jag missade att skriva att han är kastrerad. 

Another Me har hittat hem nu. = ) Tråden kan låsas.