Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 409 ggr
lockar
0

God morgon 2008-08-21

Sitter här och önskar att jag hade ett par veckor till med semester. Börjar jobba på måndag.

Solen skiner, men höst i luften.

Ha en bra dag

[Silkwaves]
0

God morgon… är hemma och sjuk. Ont i magen, kroppen halsen och feber… Lite bättre i dag än i går tack och lov, men på jobbet vill de inte ha mig:-) Hur katten vet man om man har en lindrig form av snivinfluensa?? Nåja den ska visst bara smitta de 3 första dagarna så kattutställningen på söndag är räddad . (BTW magont hör väl inte riktigt till sjukdomsbilden?…)

Ylva-Li
0

Morgon..
Sitter här och ska snart åka iväg till vet med Jade. Hon har nyst sen igår morse och det verkar klia i nosen. Dessutom luktar hon skunk ur munnen. Typ som infektion luktar. Suck.. Hon äter iaf och är pigg. Men iom att det är helg snart så vågar vi inte chansa. Blir hon dålig så blir hon dålig så snabbt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Avots
0

God förmiddag!

Här är det lite gråmulet men varmt, jag har precis varit ute i trädgården en runda skulle bara.. lite… och nu är jag alldeles svettig, tänk att det är så svårt att begränsa sig då det kommer till trädgårdsarbeteObestämd

#1 Krya på dig! har förresten hört att magont kan vara en del av svininfluensan…

#2 Håller tummarna för attdet nte är något allvarligt med Jade

Ha en bra dag alla!

Ylva-Li
0

Hemma igen.
Inget allvarligt. Hon var lite ful i halsen på tonsillerna. Men hon är pigg och så iaf. Hon klagade en massa på vägen hem. Gnällde mer än jamade. Tror hon blev lite öm efter undersökningen.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

cherish
0

Krya på dig Anki!
YlvaLi - Vilken tur att det inte var nåt värre med Jade!

Har strax jobbat första veckan efter semestern och jag är grymt trött coh sliten … att det var SÅ jobbigt att börja jobba trodde jag aldrig! :D Ska verkligen bli skönt med helg nu …..

Ha en trevlig kväll allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com