Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 312 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-08-19

God morgon på er. Sitter här och dricker kaffe innan det är dags för ännu en dag i trafiken

Sköt om er

lockar
0

Godmorgon. sitter också här med en kopp kaffe. Har precis varit ute med hundarna. Det känns i luften att det går mot höst. Solen skiner, tror att sommaren kommer att hänga kvar ett tag till.

Idag har vi planerat att åka till Parken Zoo i Eskilstuna.

Sista veckan på semestern, sedan börjar allvaret igen.

Ha det bra

RacerDonnans
0

På väg till en lång arbetsdag med info om riktlinjer kring nya influensan, arbete med kursplaner, engelska kurs och avrundning ikväll med FAS dialogverktyg för arbetslagen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MonicaLagerquist
0

Idag ska vi till Uppsala och försöka få ut sonens betyg.Sen ska jag försöka hitta en skola som kan ta emot honom.

Mot kvällningen blir det tårtkalas hemma hos min far som fyller år idag.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon! Jag är stressad och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har ett problem som inte tycks gå ett lösa… Obestämd

Hoppas att ni har en trevlig dag i alla fall!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

Skall i väg till Avesta och veterinären, Tindra skall få en spruta. Skall också handla lite.

Tröttheten från min "lilla" utflykt i måndags sitter fortfarandei. Jag hoppas vädret fortsätter lika strålande som det är nu för då kan jag vara i trädgården i eftermiddag det brukar alltid hjälpa lite….

Ha en bra dag!

/ Anki

Moyan
0

God Morron!!

SJUK!!

Kan det bli värre?Här lyser solen och jagf är snorig och har feber …"stackars mej-känslan" har kommit!

Hoppas ni andra får en riktigt bra dag

Ps till alla trevliga uppfödare jag träffat igår på lunchen…Super kul detta gör vi väl om?!ds

Mobackens
0

Haft en rejäääl sovmorgon.. Ska nu ta mig an dagens planerade göromål tvätta städa osv….

#6 Tack själv! Självklart måste detta upprepas!

EvaG
0

#6 Krya på dej.

Själv har jag ledigt i natt och sitter och tittar på fri idrotten i rutan.

Sov gott allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus