Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 552 ggr
EvaG
0

God morgon 17/8-09

God morgon. Hoppas ni sovit gott. Själv ska jag lägga mej nu efter ett hårt arbetspass. Ha en lyckad dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Fem arbetsdagar framför en nu. Katterna sover.
#0 Sov gott

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har sovit som en stock! Igår tittade vi på film… men ack så tomt det är utan Kisi!!! Gråter

Nu blir det jobb i 3 dagar!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godmorgon godmorgon Skrattande solen skiner och ett gäng sädesärlor letar mat härute på gräsmattan, ser skönt ut att vara där ute i solen… helgen bara rinner iväg och jag hinner inte med det jag vill… kanske skulle vara katt eller fågel ist

Plockade en massa svamp i fredags som vi kämpat med att ta reda på…

ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
0

Godmorgon,

Idag ska fejas och packas inför Tysklandstrippen. Blir borta sammanlagt ca 1 vecka och vi åker imorgon. Jag gillar inte dagen-före-avfärd, det är så stressigt!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Natali
0

Godmorgon. Ja för er kanske det är goddag, men nu bärjar jag kunna röra på mej. Suck. Jag måste tryckt på av knappen i natt, kan någon hitta PÅ knappen?

I kväll så åker vi troligast hem igen. Har varit hus, hund och kattvakt uppe hos mor. Vi har gått o fiskat alla dagar, i går fick vi upp 5 st mycket fina bäcköringar. Som vi åt till middag.

Jag är trött och slut, men sonen har kommit i gång med fisket i alla fall.

Katterna skall få gå ut i rastgården, så ska jag ställa mej ute o måla. Sonen skall få en pensel också.

Solen lyser fast det är blåsig. Men mycket bättre än i går, då det regnade.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Jag har jobbat för fullt hela dan, snart ska jag packa allt som ska vara med för en kryssning till och från Helsingfors via Stockholm, ren familjeresa där alla fyrbenta får vara hemma med världens bästa katt/hundvakt… formligen älskar våra cornishar men kan dessvärre inte ha några själv pga allergi… (hos oss går det alldeles utmärkt konstigt nog Glad, vilket är ju tur…)

RacerDonnans
0

#6 Ha en härlig resa!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

Efter en lång dag är jag hemma igen. Har varit på dagsutflykt till jämtland och träffas Cellos, S*Fylgia bebisar. De är för söta hela högen. Fyra små agoutimaskade busingar. Vilken färg de har diskuterade jag och fodervärden Martina under de 5 timmar jag var där. Det är inte lätt med sådana där små randiga "mask-ungar"Glad, det finns en massa bilder på dem på Iduns blogg och S*Fylgias hemsida om ni är nyfikna på hur de ser ut

Men att lille Tjalve är solid blå går inte att ta miste på..

Nu skall jag gosa lite med mina djur innan det är dags att sova

God natt!