God morgon 16 Augusti!
God och god… Hmmm…. Jag, jag väntar mig en förhållandevis påfrestande dag. *suck*
Ha det gott, ni andra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här regnar och blåser det rena stormbyar emellanåt… tur att dotterns fotbollsmatch var igår, stackars krakar som spelar idag…
Här har det varit sol, men nu har det börjat mulna på.
Går och väntar på kattunge köpare.
Det blåser som sjutton ute
Kikar på friidrott och ska åka och storhandla lite senare.
Här har kattungarna öppnat ögonen och börjat ta lite promenader i bolådan

God förmiddag!
Frisk vind ute och mulet och helt myggfritt
Håller på att grunna på trädgårdsarkitektoriska problem
, har ett hål där det skall bli en altan och så hela min uppgrävda tomt att fundera över…. skall nog försöka lura hit systersönerna för lite grävjobb hmm…, kan bli dyrt…. tonåringar måste mutas rejält….
Katterna ligger på värmegolvet i badrummet och sover.
Ha en bra dag!
*Gääääsp!!!* Sista lediga dan innan jobbet börjar imorgon, vart har de fem veckorna tagit vägen?? Har uppdaterat sajten lite nu när maken lagat min dator, laptopskärmen blev svart … :( Phoebe gosar massor nu när Ciqan är bortlånad och tar verkligen tillfället i akt. Vi hade planerat att åka och cacha idag men än har jag inte tagit mig längre än soffan, i morronrock …. :( Regn och rusk är orsaken till att alla saknar energi …
Ha det gott alla! Bidrar med bild på min numera Max-burgare Phoebe (fotograf Rexjen).
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God förmiddag. Nyss vaknat. Dagens planer är att åka och hälsa på hos Viltjouren.
Sköt om er

God dag! Prillan är så besviken på oss att hon inte får gå till dagmatte idag. De har en vovve som Prillan älskar. Det räcker ju tyvärr inte att berätta för henne att det är helg och att hon får leka med Sparky i morgon. Vi ska åka ut till ett par bekanta som har två vovvar så hon får busa av sig lite med dem. Tänk vad man trixar och fixar, planerar och styr för att sina pälsiga små monster ska vara belåtna.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God kväll. Rast under arbetet.
#7 Vad söt Prillan är!
Sov gott ni som ska ta natt.

#5 Fin bild på gumman, grattis än en gång. Det gick rätt bra för tjejerna på musikcafe´t igår. Lyckades dock få lite hjärnsläpp så en sång som Alexandra skulle sjunga till inspelad musik blev inte av då det brummade massor då jag kopplade in datorn. Direkt efter allt var slut kom jag på varför och kopplade in den igen så hon fick sjunga en "städsång" för de som var kvar och städade upp efteråt samt ett gäng som satt kvar och pratade. Så kan det gå.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.