Godmorgon 15/8
Godmorgon!
Ännu en strålande dag om än lite kylig.
Får se vad som blir gjort i dag, inte så mycket känns det som.
Ha en skön lördag!

Godmorgon!
Dags att börja ladda inför midnattslopppet ikväll! hejja hejja!
Ha det fint!
Godmorgon igen, vi måste ha skrivit samtidigt - mitt inlägg är borttaget.
Nåja jag brukar ju inte skriva morgontrådar så det är helt OK.

God morgon från mig med. Här är det full fart med förberedelser, fixa med fina kläder, fixa med nagellack, smycken m,m för tjejerna som skall sjunga på ett musikcafe i eftermiddag. Jag skall kompa, det blir nog 8 sånger för tjejerna, 1 för mig och sen skall jag kompa 2-3 sånger som två damer från orten dit vi skall, skall sjunga.
Håll tummarna för tjejerna att allt går så bra att de är nöjda.
Ha en härlig dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon. Idag ska vi ut på en liten ridtur. Soligt väder, men ännu lite kyligt. Påminner om en vacker höstdag, men det kommer nog att bli varmt. Ha en bra dag nu alla.
#3 Håller tummarna att allt går bra
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Solen är i Solna, men den har inte värmt upp luften så mycket ännu. Ska ut och handla lite med min mor idag. Sedan ser jag fram mot kvällens VM-speedway.
#2 Hittar inget borttaget inlägg. Tar vi bort så brukar vi meddela den drabbade. När det blir två "god morgon"-trådar så brukar båda få vara kvar
#5 Skumt , men konstigare saker har hänt
Ingen fara fanns inget av speciell vikt eller särskild betydelse - som det brukar heta - i det inlägget heller.
Nu har jag städat och ska ut i trädgården har jag tänkt mig. Passa på och njut av det vackra vädret!

God dag! Mulet här och lite kyligt i luften. Seglartävlingen Tjörn Runt pågår för fullt här, och de har bra med vind i seglen!
Vi hade gårdsfest/kräftskiva igår kväll med grannarna, så idag tar vi det lite lugnt. Ska lägga mig på soffan en stund med en bok, katterna ligger redan där.
#3 Håller tummarna! Det går säkert bra!
Skitdag! Det började bra, men jag skulle inte ha åkt hem idag!
Kisi löper!!! Gaaaah! Inga bullar i den ugnen inte 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com