Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 215 ggr
Leffe
0

God 2006-12-17

God morgon. Vaknat tre timmar för tidigt bara för att man har ledigt, Ska till Föreningen Djurhjälpen idag för att se hur  de har det där. Ha en bra söndag allihop

Lullan1
0

God förmiddag! Idag är det julpyssel som står på programmet! Ska koka lite knäck och laga lite julmat. Mysigt!

Ha en bra dag!

cornish
0

Go dag..

Vad kul Leffe!!Får se vad du tycker-jag tyckte dom hade det jättefint där!!

I dag är det soool och fruset på marken-underbart.Tänk om det kunde bli lite kallare nu…Jag är tacksam bara man slipper geggan!

Kanske något juligt görs..pepparkaksdeg.
Sedan måste jag skriva julkorten-upptäckte att det redan är för sent med julporto-men lägger på 50öre så kan man skicka dom i veckan..Denna post är inte vad den har varit..så ingen ide att chansa.Förr gick det alltid fram fastän man la på efter detta datum, men så har det inte varit sista åren(avslöjad-alltid ute i sista stundGenerad)
Och det är tråkigt om de kommer fram efter jul..

Ska ni skicka julkort-eller har ni rationaliserat bort det??
Det går ju på nätet nu…jättekul och fina-men jag tycker det är en annan sak.EN fin tradition tycker jag.

Ha en bra dag!

Lullan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag nästan klar, väntar på att Janssons Frestelsen ska bli klar i ugnen! Det är en ljuvlig doft i hela lägenheten, julmusik i cd´n, sonen som leker alldeles lugnt, katterna som hjälper mig i köket efter bästa förmåga…. Det har varit en härlig dag!

Jag är mycket traditionell av mig och skickar fina julkort på posten, jag tycker att det känns mer "riktigt". Jag gläds att få julkort på mailen, bara jag får skicka mina som vanligt!

jonnyroland
0

oj oj vad ni jular****har ej hunnit något ännu…..