Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 457 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-08-12

God morgon. Sitter här med en kopp kaffe framför mig. Har precis suttit och tittat på när gammelgubben Pysen mördat en tennisboll. Nu är både han och bollen helt slut.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Har sovit dåligt i natt. Låg och vred mig i sängen i flera timmar innan jag somnade och sen vaknade jag jättetidigt. Jobbigt! Gråter

Idag är min andra arbetsdag efter semestern. Kanske är det lite stress som gör att jag sover dåligt… Man kommer väl in i det ganska snabbt…

Ha en fin dag

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

Jag var ute och kissade Prillan klockan 6 i morse. Visst känns luften annorlunda. Naturligtvis var det inte frost ute, men jag föreställde mig at det var det. Kyligt och daggvått i gräset. Jag får sköna höstvibbar. Det ska bli skönt med höst…när den väl kommer.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Avots
0

God morgon!

Här är det också "ny" luft med svala nordliga vindar, lite höst känsla, men jag hoppas på att sommaren biter sig fast lite till med lagom varmt och soliga dagar så att mina tomater hinner mognaGlad.

I dag är jag tillbaka i min stuga skönt efter ett par dagar i huvudstaden.  Får de vad det blir gjort i dag, kanske något… eller kanske inget….

Ha en bra dag!

JamesRex
0

Godmorgon! 3 pass kvar på mitt gamla jobb, sedan börjar jag på mitt nya redan nästa vecka!!! Åhhhh! så underbart! som jag längtatSkrattande

Ibland blir det som man villFlört

Ha en bra dag!

#2 jag längtar också efter hösten! Bästa årstiden om ni frågar mig.

RacerDonnans
0

#0 Hihihi, underbara gamla goa Pysen Kyss.Skrattande.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.