Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 460 ggr
Ylva-Li
0

Fräset 8-9/8

Vilka ska komma?
(kunde inte se nån liknande tråd, så jag passade på!)
Själv kommer jag på lördagen. Ska inte ställa själv, men åker med en vän och hennes kisse. :) Ska bli jättespännande!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Spotless
0

Ylva - åker du med Lina? Kan du inte följa med på söndagen också (i stället)? Jag ställer bara på söndagen, med mig har jag Ulv och Utter.

Ylva-Li
0

men men! "Vi" ska ju ställa på lördagen. Trodde det var bara lördagen som hon skulle dit. *absolut senil*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Spotless
0

Jag vet att Lina har anmält båda dagarna! Jo, jag är säker på att hon sa det. Obestämd

cherish
0

Vi är här, dvs jag och min dotter Line är här med vår Phoebe (GIC S*Fylgias Skogul for Shaneequas) som förhoppningsvis tar sista certet för att bli en Max-burgare! *skrattar* Det är vårt interna skämt då Europa Champion bytt namn till Supreme Champion - Max har en hamburgare som heter Supreme … ;)

OM hon tar sin titel idag har jag lovat att bjussa på lite skumpa och sen ikväll på just Maxburgare till middag! :D

Ser fram emot att få se fina cornishar både idag och imorgon! :D

Lycka till allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Ylva-Li
0

Tackar Cherish för skumpan! Skrattande (och grattis igen!!) Det var så himla kul att träffa er och Phoebe. Damen. ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

kissan78
0

Passar på att gratulera här också… Grattis till din vackra max-burgare Cherish!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Spotless
0

Grattis till Supreme-titeln!

Eine - behövde du åka med oss? Har PMat dig.

MonicaLagerquist
0

Grattis till alla fina resultat.Det har varit väldigt bra att kunna kolla av resultaten under dagen.

Stolt ägare till tre La permer