Någon som ska till Molde?
Nyfiken som jag är undrar jag om någon har vägarna förbi Mode i helgen eller om jag får sitta där alldeles ensam? 
Nåja det finns ju 199 andra katter där och ett helt gäng kattägare, men det vore kul med lite rexfolk också.
Jag kommer med en lätt överviktig tvåkullsmamma med fetsvans 
som jag älskar över allt på denna jord och som jag lovat ska slippa utställningar efter detta om det går vägen( Iofs verkar hon vanligen inte ha något emot utställningar, men i alla fall…)
Nej, jag ar inget att ställa där… synd för det hade varit trevligt att få träffa dig Irl…
Ska ju inte till Molde, men en liten kille håller tassarna för mamma i helgen! Och jag håller tummarna! 
#1 Ja det hade varit jätttekul att träffa dig med, det får vi ta en annan gång!!
#2 Åh tack… Mamma bantar… lite… matte är blödig…

Molde är trivsamt. hade gärna åkt dit igen om omständigheterna varit annorlunda.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack för hållna tummar!! Det gick vägen och Ruth fick sin Grand-titel!!! + NOM inerad båda dagarna med röster i panel båda dagarna (hrmm… hon fick som enda negativa omdöme… att hon var tjock… inte oväntat precis….
) Ruth var helt underbart cool och harmonisk på vår Norgeresa (torsdag-onsdag) . Inga sura miner eller vantrivsel på hela tiden . En äkta traveller (sorry svengelska
)
Utställning i norska Molde rekommenderas- kolla in bron tillutställningen. Det är så vackert att det gör ont!!
dubbelt -sorry
Grattis!! Det var ju toppenfina resultat!! Blev du ensam CRX ägare där?

Grattis till fina resultat.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis Anki!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack
Jag är så nöjd.
#7 Nej vi utgjorde bara 50% av rexbeståndet där
Monica med man (Möllekattens) var där med sin vackra Lagonda som knep sina cert i klass 3 båda dagarna och vart NOM på söndag
Men oj vad jag har lärt mig mycket om Maine Cooner. Så vackra och underbara djur. Jag blev sittande vid bedömningarna av dess ståtliga djur. Djupt förälskad, men min allergi skulle aldrig klara dem så det är bara att glömma 
Grattis Anki och vackra Ruth!
# 10 Ang. Main Coon, Jag hade definitivt haft Main coon *också* om jag inte vore allergisk. De är helt vidunderliga! Jag och mina resekamrater brukar alltid på väg hem från utställningarna redogöra för våra favoritkatter bortsett från de vi själva tagit med. Jag har alltid någon maffig MCO som favorit från utställningarna. På KKoJ fastnade jag totalt för en vacker brunmönstrad 03 hane som sedan blev BIS!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis Anki!
Håller helt med dig att Molde är underbart vackert, hela kustremsan mot Atlanten just så långt norr ut är helt vidunderlig. Skulle sååå gärna åka Hurtigrutten
Wow, både åt bilder och "mamma" Ruth! Vackra, duktiga katt, stort grattis till din uppfödnings första GIC! Så välförtjänt också. 

Gratulerar!
Har uppdaterat Pawpeds också 

STORT GRATTIS! Underbara Ruth!
#10 Har du lyft en 8-kilos MCO då
Alldeles underbart är det,och stor skillnad mot våra +-3,5-kilos lättviktare i det sammanhanget.Att krama en riktig bamsebjörn känns det som.Jag är också förtjust i MCO men är alldeles för lat för att orka städa efter dem..
#16 Jodå jag kramade en rejäl röd Coonis grabb där uppe och hmm jag hade mer gissat på 10 kg
Flera fick ställa kissarna på golvet vid BIV och NOM- uttagningarna för ägarna orkade inte bära sina "små"…
#14 Tack - du är suverän som vanligt 
Tack alla - är så GLAD!!
#10 8 kilo är inte alls tyngst när det gäller MCO.Det var bara denna lilla björn som enligt ägaren vägde 8 kilo.De är verkligen härliga, de stora lurvisarna!

Grattis Anki!!!
Grattis Anki och Ruth till den fina titeln. Vad kul att det gick vägen!
Jag trodde du hade coonisar… var inte de du skulle ställa ut på JKK 
#20 Hrmmm Monica…. Nog för att mina kissar är liite välvuxna och välpälsade så… men, hrmmm Coonis klass nja
inte riktigt
och så är de vågiga också…

Grattis Anki och fina Ruth 
- inte illa med GIC - får vi se en bild på den underbara tjejen?
Grattis, hon är fin din Ruth