God morgon 7 Augusti!
Det tycks bli en strålande dag! 
Hoppas att ni andra också har hittat fredagskänslan!
Ha det gott och ta hand om er idag! Snart är det helg!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Idag fyller min äldsta dotter 30 år. Ska dit ikväll och fira henne. Det blir kräftor.
Passa på och njut i sommarvärmen
Ha en bra dag
#1 Nej men, jag som just skulle skriva att vi ska till Göteborg för att fira min storebror som fyllde 30 igår! Roligt! Hoppas ni får en trevlig dag!

God morgon!
Soligt och varmt redan. I dag har jag lovat katterna att deras tillfälligt raserade utebur skall bli hel igen så de kan få gå ut och sola. Det är Tindra som tjatar mest
Vi fick i går kväll höra att Cellos sista bebisar fötts, det blev 5 stycken 3 flickor och två pojkar. Cello är nu en (omedvetet)stolt far till 14 barn
, (jag tror inte ens han vet att han inte kan få fler
)
En solig och varm dag här i Malmö - skall jobba några timmar - tar sedan en tur ner till stranden - kanske en tur till Köpenhamn i kväll.
Njut av denna fredag

Morron.
Ska äta en sen frukost. Ska passapå att njuta lite i min ensamhet. Lämnade sonen på fritids några timmar. Har faktiskt skurat köket, hallarna och trappen nu på morgonen.
Sen blir det lite bak. Och bara njuta av solen. Det kommer någon och fikar i kväll i alla fall.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag:)
Jag ska äta lite glass efter ett långt morgonpass, det har jag förtjänat och längtat efter;)
Ikväll blir jag kvar på jobbet efter mjölkningen, då ska det grillas och drickas lite öl, hoppas gubbarna kan slita sej från ensilagehacken för en stund!
Trevlig helg!
# 6 Du är då min favoritbondmora du! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#7 Och du är absolut min favoritkattant;) Ska fixa frimärken och sedan ska du få ett litet brev på posten! Hihi

God eftermiddag!
Ska ställa iordning en lugn och varm sovplats för lilla Mu som just nu är hos vetten och blir kastrerad… Är inte den som kan låta bli att oroa mig och en eller två tårar kommer nog komma om hon är medtagen och ynklig efter operationen. 
Hoppas ni andra har en bra dag i solen