Varberg 1-2/8?
Är det någon här inne, bortsett från mig som ska ställa ut i Varberg till helgen? Ras och Huskatten i Sparbankshallen.
Hade varit kul att få se lite snygga crx-katter! 

Vi kommer med tre Cornish rexar och två bengaler 
#1 Har du möjligtvis en kille som ställs i klass 11 och grupp 2 på Lördagen
I så fall tävlar Yoshi mot din kille. Spännande!

Jag har en kille, Batty, som är i klass 11 , gr 2 men han kommer inte till Varberg.
Jag kommer med en kille i klass 11 men i gr 7, de två andra är i gr 4 (en kastrathona och en kille i klass 11)
Och det skall bli så kul att äntligen få träffa Yoshi

Jag skall bli lite upptagen under hela helgen eftersom jag går assistent, men jag skall försöka hitta dig. Annars är jag lätt att hitta, jag kommer att vara assistent hos Eric Reijers båda dagar.

Jag kommer på söndagen med min Glittra (S*Axioms Amazing Doll of Sakura). Hon går i klass 7 grupp 4. Det kommer många vackra cornishar till Varberg den här helgen har jag hört ryktas om. Jag hoppas jag har tid att komma ner och titta på lördagen en sväng också.

Ryktet är nog helt sant 
Så kul med många CRX!

#7 Japp jag tror det också! Jag litar på min uppgiftslämnare. = ) Många klass 12 bla på lördagen som jag vill se.
# 4 O jäääääklar! Grabben i mitten är ju helt fenomenal!!! 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad roligt att det kommer många crx! Jag ska hålla utkik efter er och era katter.

Men jag har redan sagt till dig på ett annat forum att din katt skall visas i klass 9 (Öppen Klass) och i grupp 1. Var inte orolig, jag vet vad jag pratar om
Denna gång hos domarna Eric Reijers och Gianfranco Mantovani.

#9 Batly the Bat tackar
Han är en härlig blandning av pappa Batman och mamma Zoé 
Det kanske gömmer sig en liten sån i en viss mage du har hemma 

haha tack! Jag hade det inte i huvudet och orkade inte gå in där och kika! (trött latmask som är inne på sin 14 arbetstimme för dagen!)
Sen har jag ju uppfödaren med mig så jag räknar iskallt med att hon har sin hjärna ;)
Tack än en gång :)

Hon brukar ha den med sig 
Annars får jag hämta dig och tösen när det är dags för bedömningen 
#1!!!hallå!!! var det du och jag som pratade om on svart litet underverk??????
# 13 Då vore jag helt fenomenalt lycklig! Får jag önska en grabb i svartvitt då? ;) Annars hoppas jag att de har gjort en som är lik Balty! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hur gick det för alla nu då?
Nu har jag fått lite mer kött på benen inför nästa utställning (boråskatten) dit jag ska åka själv utan uppfödaren..! Hua mig!!!
:)

Det gick toppen för oss 
Zoé blev BIV och BIS kastrat båda dagar samt BOB kat 3 på lördagen. Hon blev också Premier på lördagen.
Hennes söner var också duktiga. Lille Scooby blev NOM på lördagen och EX1 på söndagen. Batly blev BIV och BIS-J på lördagen och NOM på söndagen. Han betedde sig tyvärr inte alls bra i panelen och förlorade alla chanser med all rätt att upprepa lördagens resultat 
Men men han skall uppfostras lite hårdare 
Här kommer en bild på Zoé som visar vad hon har vunnit för fina BIS-pris till matte

Grattis till finfinfina resultat!
#4 Måste bara få säga att din maskade herre är fantastisk!!!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
GRATTIS till fina resultat i Varberg!
Zoé klär jättebra i det snygga halsbandet. Jag tror inte alls den var till matte utan till henne själv ;o)
Grattis till de fina resultaten på utställningen!

Tack! Vi är rätt nöjda 
#20 Batly tackar så mycket
#21 Haha hoppas att jag får låna det då och då för henne 
#19 Super duper mega Grattis!! "Rätt nöjda"
hrmm…. Lite mer än så tror jag nog 

#24 Försökte bara hålla lite i min franska hysteri som kan lätt ta över i tid och otid
.
Så både Eric och jag var "rätt nöjda" men i kulisserna var det mer en segerdans, som ingen fick se förstås.. eller vi hoppas det i alla fall