Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 249 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-08-04

God morgon till en ny solig dag - självklart då man börjat jobbat igen. En del av skolbarnen har redan börjat åka så man får inte ens sovmorgon. Katterna tittar knappt på mig där de ligger kvar på sängen och har det skönt.

Sköt om er

Clee
0

Morrn morrn, själv har jag uppochnedvända dygnet nu under några dagars sjukskrivning, ska sätta mig och äta soppa/"middag" efter att ha varit vaken i några timmar. Hoppas att min lilla klump i magen ska gilla soppan och inte skicka tillbaka den, som så mycket annat senaste veckorna… Obestämd

lockar
0

God morgon. Verkar bli en fin dag. Ska åka in till Skansen med min dotter och hennes familj. Första gången tvillingarna ska dit. det bli nog spännande, för dem.

Ha en bra dag

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Här är lite småsegt efter gårdagens kräftskiva.Men nu diskar maskinen disken och glasen är in plockade från glasverandan och väntar på att bli handdiskade.Jag köpte glas som man kan diska i maskin det är bara det att de är för höga för min diskmaskin.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Kisi sover och äter och sover och äter.. Antingen har hon också en klump i magen som gillar mat… eller så är gon sjuk. Tror och hoppas på det förra Skrattande Tycker redan hon ser rund ut… men det kan ju vara maten också Flört

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God dag! En underbar dag Kysssom redan är eftermiddagFörvånad

Har inte hunnit ut förut,men inte varit sysslolös direkt.Det blir lätt så när allt kommer på en och samma gång.

#0 Sköt om dig själv,och tack för alla trevliga pratstunder i telefon..

#3 Så trevligt det låter! Här blir det Surströmming senare i månaden.Det är grejer det!

Tips ang för höga glas:man kan luta dem lite så kan de ändå köras i maskinFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora