Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: kattungar-till-salu
Läst 689 ggr
Dolleminas
0

Nu är vi 12 veckor och flyttklara!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Iaf några av oss flyttar inom några dagar… först ska vi bara om veterinären för en massa "detaljer" säger matte…

Jag blir iaf kvar här hemma, dels för att matte bestämt så men sen har jag några syskon som gillat min ljusa svanstipp alldeles för bra så nu har jag fått en "bit-knick" längst ut… men bara jag blir stor nog så blir jag kastrerad och det går också bra säger matte…

På kortet har jag nyss ätit… Jag är alltså S*Dollemina's Dancing Queen f 32

Dolleminas
0

Sen har vi ju grabben som än inte helt funnit hemmet men har några intresserade… Jag är egentligen svartare än vad bilden visar, men ni skulle bara höra vad matte suckar över kameran… S*Dollemina's Dirty Dancing n

Dolleminas
0

Sen har vi bruden som flyttar till Brunflo och Pappa Tjorven och en fin dam som heter Dina

Hon har som vanligt inte tid att vara stilla… S*Dollemina's Dolce Vita n 24

Dolleminas
0

Sen mysproppen som drar upp till Umeå och blir bortskämd "studentkatt"… S*Dollemina's Djingis Khan d 24

Dolleminas
0

Sen storkillen som också flyttar till Umeå, och till sin tänkta framtida flickvän hos S'Softcurl's… S*Dollemina's Diggiloo n 32

Dolleminas
0

Sen sist men inte minst, så har vi killen som verkligen vidgar sina vyer och drar norrut, närmare bestämt till Malmberget, där väntar en trevlig tjejkompis… S*Dollemina's Dady Cool n 24

lockar
0

Fina kissar. Det blir så tomt när dom flyttar.

citrina
0

Härliga bebisar! Kul med dina DNA-bekräftade tonkaneser!

Dragonrebell
0

#2 jaha…nu är nyheten ute:). Ja, vi ser verkligen fram emot att Dolce Vita kommer till oss i morgon. Hoppas nu bara att introduktionen går bra och att framförallt Dina accepterar henne. Tjorven tror jag inte att det blir ngr större problem med.

Dolleminas
0

#8 Jag hoppas det inte gjorde nåt… Ser fram emot at få träffa er igen imorgonGlad

LykkeLii
0

0# S*Dollemina's Dancing Queen har så härlig teckning! Glad

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Dolleminas
0

#10 Du får komma och hälsa på!! Ta med Elmers uppfödare så hittar ni garanterat hit Skrattande Annars syns vi i Luleå (där hon också ska vara med..)

emiya
0

Så söta de är  allihop! Önskar dem lycka till i sina nya hem!

LinnB
0

KyssKyssKyssKyssKyss

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?