Också sköna sovstilar
Vill inte stjäla någons tråd så jag lägger in en egen.Vill också visa att jag inte har dåliga pälsar på katterna…någon tydligen väldigt insatt assistent på en utställning för en tid sedan,kläckte ur sig att jag inte är känd för att ha bra pälsar på katterna.Vill bara säga att det är tvärtom ifall h*n bryr sig.Och nej h*n har aldrig varit hemma hos mig ,men möjligen träffat Couscous någon annanstans.Men t o m hon börjar klä på sig nu!
Och ja, jag vet att man inte ska bry sig om dumprat från okunniga människor
.Men ibland kan inte ens jag låta bli.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vilken härlig bild!
Du ska inte lyssna på vad folk säger.. de flesta som sprider saker har inte ne aning eller sitter med det hemma själv som de sprider om andra.. Jag har vart hemma hos dig
och har sett missarna , Har ju Sture från dig och han är allt annat än tunnpälsad! *kram*
Eine, skitsnack har även jag blivit utsatt för trots att jag inte är så aktiv med kullar och annat…Man bör tänka på att det inte är de som känner en som snackar , utan de som aldrig pratat med en och hälsat på hos en!Det säger väl rätt mycket om situationen
sedan kan folk ha sett en och haft "andras" åsikter i tankarna och inte brytt sig om att skaffa egna!!!
Du har fin fina pälsar och att det någongång dyker upp sämre pälsar är väl inte så mycket att prata om , däremot om man ständigt har hårlösa avkommor då kanske man bör ta sig en funderare
Vad jag vill säga är skit i snacket du vet var du står!!
Kramar från Norr

#0 Själv är jag "känd" för att tvinga på andra skräp från mig!
#1-2-3 Tack goa vänner,allt värmer!
Jag beundrar dina katter Eine, nu har jag bara sett dem på bilder men tycker om ett flertal av dem! Bla dem där rödvita godingarna du har där på bild!
Har själv varit utsatt för skitsnack, redan innan jag ens fick min första kull. Jättetrist när det snackas så illa men tyvärr har en del så tråkiga liv att dem måste hitta på en massa nonsens. En god vän brukar säga till mig att när andra ägnar tid till att snacka skit om en så måste man nog vara en rätt viktig person ;) Kan ju ligga lite i det hela.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#5 haha!
Bra sagt av din vän! och visst är det konstigt,jag funderar ibland om det åter igen är Avundsjukan
som talar när man baktalar andra uppfödare som man inte har någon egentlig anknytning till eller kontakt med..Och varmt tack för orden om mina goa pojkar!
#6 Jättegulligt skrivet!

Det var det värsta! Så många år som vi känt varann, Eine, så kan då inte jag påstå att dina katter har haft dåliga pälsar! Och de fyra jag fått från dig har alla varit välpälsade och fina - helt underbara! Gorm t ex hade den mest silkeslena, tjocka härliga päls jag nånsin sett! Damernas pälsar likaså!
Min mor brukade säga något liknande som Kissan78:s vän: det är när folk pratar om en som man vet att man är intressant!
Kram på dig!
#8 Tack! För jag blev väldigt förvånad när jag fick höra vad h*n sagt.Är det något jag inte ger avkall på så är det päls.Någon enstaka kan få dålig päls,det händer alla,men som sagt jag blev förvånad och lite arg också över dumma okunniga kommentarer.Kram!