God dag 2009-08-02
God dag. Sista semesterdagen för denna gång. På måndag är det dags att gå upp halvsex på morgonen igen.
Sköt om er

Härlig morgon. Igårkväll/inatt var jag och tjejerna på Storsjöyran. Vi såg bland annat Lady Gaga som antagligen slog publikrekord.
Det var en helt otrolig kväll och det kändes historiskt.
Trots så mycket folk så har Östersund lyckats göra ett torg som slukar publik men ger en massa möjligheter för publiken långt bak att se riktigt bra. Vi stod relativt nära scenen men lite på sidan där vi visste att tjejerna skulle kunna sitta på en murkant tryggt och se bra oavsett publiktryck.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God dag!
Åh vilken härlig kväll jag hade i går ! Träffa bästa vännen,bli bjuden på god middag på restaurang och sedan en halv natt på balkongen med,mysig ljuslykta,massor av prat och massor av gott vin(Och ja, ost också!)Inte mycket som slår det i mitt annars rätt lugna liv.
I dag återhämtar jag mig och klappar på de fyrbenta.
#0 Sköt om dig!
#1 Hade Lady Gaga sin sminkade dragkedja för ena ögat?(eller är det tyg??) Häftig stil på henne.Och bra sjunger hon också!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Halloj nyss hemkommen från jobbet… men leffe det är väl ändå augusti?? Hade för mig det när jag for imorse iaf 
Här har jag lite att göra ikväll… imorgon är det vacc.och bes.och chippning av ungarna på morgon sen flyttar 2 under dan samtidigt kommer en och ska kolla på min svarta goding, sen på tisdag flyttar det 2 ungar till… Jisses vad tomt det kommer att bli…

God eftermiddag!
Har precis röjt huset efter att ha haft hela släkten här på middag med tårta för attfira lillebror som fyller år. Det var lyckat, men nu är jag trött!
Det som återstår i kväll är att tillsammans med katterna försöka få ner antalet flugor innomhus, dagen har nog slagit rekord i flugor inne, vi är väl inne i rötmånaden nu! Fast jag knappt märkt någon sommar….
Ha en bra fortsatt kväll!
#3 Det var ett önsketänkande att förlänga sommaren med en månad
God kväll. Är i Stockholm och ska snart ut och fira med väninnorna. Ha en bra söndagkväll.

#2 Hon bytte både kläder och ansiktssminkning flera gånger under showen. Det var tempo och bra underhållning. Hon har verkligen egen stil.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.