Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etiketthälsovård-skötsel-omvårdnad
Läst 350 ggr
AnnaS
0

Uppdaterat Pawpeds...

…med nya resultat. Inga stora förändringar, något tråkigt resultat men desto fler glada resultat. Andelen drabbade minskar, vilken den gjort de senaste månaderna, och är 6,6%. Den har varit lägre, under 5%, men också varit mycket högre drygt 10%. Jag är mycket säker på att vi kommer under 5% igen Glad

kissan78
0

Tänkte höra hur det är med resultat som kommit fram vid obduktion? Förs dem också in på pawpeds? Har en katt som blev friskförklarad ur hcm synpunkt genom obduktion och skickade även med den speciella blanketten för det. Har dock inte förstått om dem resultaten kommer med också på pawpeds, hoppas ju att det gör det.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AnnaS
0

Jag vet faktiskt inte hur det fungerar, ska kolla upp det! Funktionen för det verkar finnas för man har det som val när man väljer vad man vill ha som info i stamtavlan i Pawpeds.

Moyan
0

En fundering

Går det att få fram när katten avled, alltså att man rapporterar in att katten är avliden. Ungefär som en gravsten

Låter kanske konstigt men jag skulle nog uppskatta det för att se hur länge de faktiskt levt.

nåja, bara en fundering

Clee
0

#3 Håller med, det vore en toppenfunktion!

AnnaS
0

Vi har valt att inte ha den funktionen eftersom risken finns att det blir en negativ effekt på det hela, skitsnack helt enkelt eftersom det inte finns någon förklaring varför katten har dött i t ex ung ålder.

Leffe
0

Tror inte att det skulle ha någon uppgift att fylla för jag kan inte tänka mig att så många skickar in uppgifter om att katten gått bort. Många kanske sörjer och glömmer bort att göra det. Så det lär inte bli så många katter där det står ändå vilket leder till att denna uppgift inte fyller något behov

kissan78
0

#5&6 Förstår erat val där, skulle nog bli mkt skitsnack om varför just den dog så ung, det skulle isf krävas att alla blev obducerade och att dem resultaten också las ut och det tror jag inte alla skulle vilja faktiskt. Alla vill ju inte ens lägga ut sina hcm resultat…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se