God Morgon 31/7
Sitter med dagens första kaffe och laddar inför dagens äventyr.Eine och jag ska scanna några katter och vi får väl hoppas att det går lite lugnare till idag.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Idag ska det packas inför morgondagens utställning.
# 0 Lycka till! Hoppas på bra resultat!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Äter frukost medan jag lyssnar på gamla favoritlåtar. Laddar inför en heldag på jobbet.
trevlig helg!

Jag ska gå på cirkus uppvisning kl 11, så är snabbt hemma o äter frukost. Sonen och syster har gått en cirkus skola under veckan och nu ska de visa pp sig.
Sen ska jag packa inför morgon dagen. Jag ska visa nästan alla katter på Nolia i helgen, plus några dagar nästa vecka. Så vi ska dit i kväll o resa burar och tält osv.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godmorgon på er alla 
Just nu skiner solen men mörka moln är på väg.
Vi har en rabatt med amerikanska blåbär och allåkerbär och nu börjar de vara mogna. Jag plockade av lagom till min frukostyoghurt. Gott. Här finns tvätt och rensning att sätta fingrarna på… behöver storhandla. Är bjudna till kompisar som har stuga i Skinnskatteberg och är på väg idag eller imorgon (hade lovat att komma denna helgen) jag är på väg till stugan utanför Rättvik på söndag… blir lite mycket. Det låter alltid så roligt i förväg men sen kan det kännas att det blir för mycket ut och fara. Det är skönt att skrota runt hemma också.
Nu ska jag gå och ta bort tvätten från ställningen i tvättstugan. Katten Maxen har gjort sig en koja mellan lakanen, blir nog inte så populärt att ta bort lakanen då…
Ha det så jättegott… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här hemma sker något helt nytt nu. Min sambo blir arbetslös från måndag. Vi får se vad det leder till. I vilket fall som helst hoppas ni får en underbar fredag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Förbereder mig till en snabbtur till Umeå. Annars fyller min underbara huskatt Maja 4år, mattes stortjej! 
#7 Gratta Maja
Förra fredagen fyllde jag frysen med mat till mig. Idag ska katternas matförråd fyllas på. Sedan blir det en lugn dag.
Sköt om er

Allt gick på ute på Ultuna och jag kan hälsa från Eine att hon inte har varken telefon eller dator.Något har hänt eftersom att ingen i hela huset har det.Troligen tar det upp till fem dagar innan det blir lagat.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Haha, med tillhörande huggisar *sötnöt* 

#3 ha så kul. Spännande.
.
#6 Hoppas det leder till något nytt och spännande framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God kväll!
Äntligen tillbaka hemma från Stockholm mer "död än levande", men nu får jag vara här i alla fall i två veckor innan nästastads besök, skönt!
Katterna var överlyckliga då vi kom hem. lillkillen Cello skall gensat upp och ligga på axlarna och trampa och spinna, Tindra vill ha pusskalas och Blaui äter hundmat
Ha en bra fredagskväll trots alla sport på tv
… ja han är en riktig sötnöt… och när matte inte är hemma skriker han…