Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 628 ggr
EvaG
0

God morgon 30/7-09

God morgon på er. Jag har kommit hem från arbetet. Efter en kopp te och ett par smörgåsar lär jag slockna i sängen. Önskar er alla en bra torsdag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon…. Eller god och god…

Mojjan är som en fotboll i ansiktet. Rynkar på näsan Hon måste ha blivit strucken av en geting i natt. Hon är precis som vanligt annars, äter, dricker och umgås, men hon ser inte klok ut. Stackars Mojjan! Gråter

Idag ska jag till tandläkaren!

Ha det bra!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Lycka till hos tandläkaren din stackare. Själv tar jag det lugnt idag

Sköt om er

Zootz
0

Själv ska jag strax iväg till veterinären med ett gäng kattungar, vaccinering, besiktning och chipmärkning står på menyn. Sen kommer första köparna hit från Karlstad lagom tills jag kommer hem, nästa kl 14, tjedje kl 16 och fjärde mot kvällen, de sover över pga reseavståndet. Hellst skulle jag hinna rida också, men det är nog bara att glömma med ovastående på dagens meny.

Dags att hoppa in i duchen, god morgon!

Leffe
0
MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa hur lilla mojj ser ut i ansiktet.. som en liten boll….  Rynkar på näsan

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Tiddlywinks]
0

#5 usch då, dom är otäcka dom där flygfäna, men man får vara glad över att det tog utanpå sas. Annars kan det gå riktigt illa.

Daniella
0

God förmiddag

Här blir det till apoteket & köpa fästinghalsband till hunden & sen kanske kolla på ett par nya skor dom jag har är verkligen utslitna. Så det behövs nya. Annars blir det lugnt här.

Ha en bra dag alla

SaraMaaria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Här hemma firar vi idag då Lilleman fyller ett år. Tänk vad tiden går fort, känns som nyss vi fick hem honom, den lilla tjockkorven. Han har redan hunnit gå en promenad med husse på innergåden och till middag väntas kycklingvingar. På bilden ligger han på favoritfilten i soffan med sin bästa kompis Mu som självklart även hon är med och firar Skrattande

RacerDonnans
0

#5 Ser inte kul ut, hoppas det är bättre nu.

Här är fortfarande tungt, men hoppas det blir bättre på lördag då tjejerna kommer hem.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.