Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 842 ggr
beckobingua
0

3-årig Cornish Rex säljes

Jag måste tyvär sälja min underbara Schatzi. Jag ska börja plugga och kan inte ha honom i studentrum och min mamma jobbar mycket så finns inte mycket till val.

Han föddes 9de december 2006, är helt grå och väldigt fin (sa uppfödaren). Han har stamtavla, är osäker på namn osv men kan kolla upp det, vaccinerad, kastrerad, chippad, allt! Han är väldigt sällskapssjuk och står ofta och väntar när man kommer hem, vill alltid sova bredvid i sängen och sitta med i soffan. Han är extremt feg och vågar därför inte smita ut (har hänt ett par gånger men han går in självmant), och är skraj för dammsugaren, barn och andra djur så du bör vara djurfri. Vet inte om man kan vänja katter vid andra djur när dom är så pass gamla?

Jag jobbar i Oslo några veckor just nu och har därför inte tillgång till bilder och papper och sånt, men som sagt kan jag få fram det senare. Vill mest bara kolla intresse. Hoppas det finns nån!

Ps. Vi bor i Uppsla.

shareza
0

jag har en kastrerad hane 1 år,,,skulle gärna vilja ha din kise om han inte är rädd för andra katter.

beckobingua
0

Jag svarar: Tror det kan bli svårt med en annan katt, men ska fråga nån uppfödare om det är möjligt att tussa ihop katter som är så gamla. Tror du den katten ni har sedan innan klarar av det? Skicka gärna din mail, är lättare att ha kontakt på det sättet!