Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 396 ggr
Leffe
0

God 2006-12-12

God morgon. Jobbet väntar. 12 dagar kvar till julahton. Ni som verkligen firar jul har ni börjat bli stressade nu? Ha en bra dag allihop

Rexann
0

Godmorgon!! Nu har det regnat på all vår snö så gatan är glashal, blir nog många benbrott idag. Får en chock då jag inser att det Leffe skriver är sant, 12 dar kvar!! Panik……hur hinna?? Fundersam Jaja, det torde nog bli jul i alla fall!!! Jobbar de flesta dagarna i jul, endast julafton är jag ledig!! Tänker på ungarna som har 2 föräldrar som går skiftgång, de har aldrig nån koll på när man är ledig el. inte. Vi brukar mötas i dörren….

Faxlin
0

Godmorgon.
12 dagar kvar. Hemska tanke. Jaja, det brukar vara stressigt innan jul. Jag har lärt mig att det blir jul oavsett så det är bara att ta det som det kommer. de sakenra som är viktiga finns där i alla fall. Familjen och djuren.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

God dag!

Hmmm 12 dagar kvar..Jag har lust att helt hoppa julen i år faktiskt.Det finns ju inte tillstymmelse till julkänsla här.
Men visst adventsstjärnor mm lyser upp lite-men ´just nu lyser solen!!Ser ut som en höst el vårdag ute…
I går kväll var det någon flyttgubbe som hade ner ena lingonkransen värde hängt på porten-och hängt upp den fult på sniskan..förstår att domvar ivägen när dom öppnade portarna helt men..sånt klarar jag inte att se..Såg det när jag var ute sista kissen med  hunden..Så jag var där nere med trappstegen "mitt i natten" och stod och försökte få dom lika fint igen.
Det blev ok…
Nån ordning ska det väl vara-kransar på sniskan..

Nej, men i morrn är det Lucia och det ser jag fram mot av en speciell anledning- det har blivit tradition att äta LUTFISK då med mamma-vi tjuvstartar då det är det godaste som finns(vet att många inte håller med nuOskyldig)
Och så hinner man äta det några fler gånger än under julen..

Ska nog ta mig sjutton gå med i lutfisksällskapet som bildades för några år sedan..Så tokig är jag!

Ha en bra dag!

solskensbarn
0

Hejhej!

Stress…. hrm…. försöker att låta bli att stressa. Bara jag blir färdig med julklapparna så kommer jag att känna mig lugn. Egentligen är det tänkt att jag ska sjunga i kören i helgen, men jag vet inte om jag orkar. Jag behöver lite ledig tid också känner jag. Jag kommer att göra många av julklapparna själv i år, budgeten är begränsad kan man säga, och då behöver man också tid och inspiration. Egentligen borde 12 dagar räcka för att hinna allt det där. Ja. Så är det. Så jag ids inte stressa!

Ha en bra eftermiddag :)

Lullan1
0

God kväll! Ja, nästa vecka är det julafton! Tjoho! Det ska bli skönt när den är förbi…. Men julklapparna är inhandlade iallafall! Ska bara slå in dem, men det måste bli någon dag / kväll när sonen inte är hemma! Skinka ska jag försöka handla den här veckan, det vore ju tråkigt om de tog slut i affären.

EvaG
0

God kväll. Sitter och väntar på handbollsmatchen där de svenska flickorna ska försvara våra färger. Sedan är det tid att åka till arbetet igen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus