Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 443 ggr
Moyan
0

CoolCats utställning LULEÅ

Ska DU dit?

Jag ska dit med mina damer!!

kissan78
0

Jag kommer dit med 4st rexar, Zorro, BabyBelle, Absint och lilla Diva.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#0 Kul då blir det ju flera i grupp 3 Glad

#1 då blir ju jag värre… Flört Ska dit med Dirty gr 1, Alma, Diddi, Djingis i gr 3, samt Queen gr 7, + att jag ska ställa Alma i avel och dessutom ska jag ställa kull!

Sen vet jag att matte till Diggiloo kommer med honom i gr 7 och en hona i grupp 1…

LinnB
0

Jag kommer med ett litet gäng. Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Moyan
0

Så trevligt, !!

Kan nån ta titel?

David
0

Jag ska dit, men utan katter. Är där i form av samarbetspartner till klubben och som representant för Sveraks förbundstidning Våra Katter.

Ska dock självklart vara med och titta noga när LinnB´s katter bedöms.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Dolleminas
0

Nej inga titlar om man inte får BIV eller NOM…Flört eftersom 3 av mina är kattungar och 1 junior, Alma har ju nyss bytt klass…

David
0

#4. Tror att Linns ena kan ta en titel. Är lite osäker, hon berättar säkert själv.

// David

LinnB
0

Yes, stämmer bra David! Två kan ta titel till och med. Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

David
0

Just ja, både Quila och Via kan ju göra det (och ska naturligtvis göra det också). Minnet är bra men kort Glad

// David

Mobackens
0

Jag ska dit. Oskyldig GIC Mobackens Winter Blossom grp 4, IP Mobackens Caleb Caramell Chipper grp 4 samt S*Kattmillas Benedictine grp 4. Vore det inte för Calippo kastraten så kunde jag konkurrera om BIV med mig själv…

edronax
0

Jag kommer också med 3 CRX:ar ska blir mycket spännande att vara där, JAG LÄNGTAR!!Glad Trevligt att det är många som ska dit, vi ses allihopa hoppas att ni har det bra!

Natali
0

Jag ska dit o ta storslam… *fniss*

Fast med en Sphynx (junior blev hon visst) och en huskatt. Cool

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

#10 tja vi får väl om det blir mamma eller dotter som kniper mest poäng som avelshona…Flört

LykkeLii
0

Elmer och super nervösa matte kommer..

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Eine
0

Undrar om världens vackraste rödsilvertjejan S*Gaohs  Morningstar for Vox Bauers ska dit?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

#15 tror inte det, frågade dem i Sundsvall men de tyckte då att det var för långt till Luleå… men man vet aldrig…

Eine
0

#16 Aha,tack för svaret.Hon har en färg som många domare berömmer och tar som exempel på fin rödsilver,plus att hon är så himla trevlig och vacker i övrigt…GladEn liten pärla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora