det står att hon är renrasig men utan stamtavla.tror ingen här skulle sälja en sån ? 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Ja Jag vet vem kattungen är och vi jobbar på att få ordning på det.Uppfödaren vill inte veta något men hankattsägaren är inkopplad.
Stolt ägare till tre La permer
Super Monica!!
Trist att köpa katt av en uppfödare som inte vill/kan hjälpa till.

Det är värre än så.Men förhoppningsvis så får vi ordning på det hela på ett eller annat sätt.
Jag blev väldigt bestört när jag läste den annonsen. Jag misstog det nästan för ett skämt faktiskt. Vill inte uppfödaren ta ansvar?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Bra Monica.Om du vill ringa mig så har jag ytterligare tips !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hoppas verkligen det löser sig.
Oj, jag säger som #5, trodde nästan inte att det var sant!!! 
All heder åt dig Monica som hjälper till!
Men är det alltså någon av er som äger hankatten? fattar noll
www.mytwiggs.com

Det är en innerlig soppa om någon är intresserad så slå mig en signal.OBS ingen av mina katter eller tidigare katter är inblandade .Jag vill bara inte ha fler oreggade cornishar.Förhoppningsvis så finner vi en lösning på det .
Bra det!
www.mytwiggs.com

Men herregud? Är den ens tolv veckor? Stackars lillkisse. Men varför vill inte uppfödaren veta av den?
Jag är eventuellt intresserad utav lillstackaren, kan dock tänka mig att inte någon som är intresserad utav cornish vill köpa henne för 4000 när hon inte har stamtavla.Stackars liten..
# 12 Tyvärr är det väl så… Hon är en huskatt.. normalpriset på huskatter är inte 4000. Det får man överväga själv…
www.mytwiggs.com

Men nej, vad uppgiven jag blir av uppfödaren som inte vill veta något.
Lilla kissen, hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt, det vore hemskt om hon skulle vara den som hamnade i kläm. En eloge till dig Monica som tagit dig an det!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Så tråkigt att det blir såhär ibland, hoppas att det är ett undantag!!
Det är så tråkigt att det förekommer , seriösa uppfödare dras ju över samma kam om ni förstår vad jag menar.
Som häst skojare från förr
Tur det finns ärligt folk som kan ta sig ann detta …Monica du är en hjälte med ett hjärta av guld