God 2006-12-11
Jag är först! Ja visst ja, God morgon! Det verkar blåsa ute. Ska jobba igen efter flera dagars ledighet pga nya katten. I natt satt en motorsåg igång i hennes bo. Hon spann för första gången sedan hon kom hit. Det går framåt.

God morgon allihopa. Vad skojigt Leffe att hon börjat spinna. det är ett väldigt bra tecken.
Här blåser det små stormar tror jag. Det riktigt knakar i huset.
Dagen kommer bestå av en massa möten med barnens skolor och sedan får jag besök av en god vän.
Så dagen ser ut att bli bättre och bättre frammåt eftermiddagen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
God morgon allihopa! I helgen har jag varit hemma hela tiden, med både hund och katt givetvis. Men dom är ju inte riktigt vana att umgås heldagar, så igår kväll hade jag två mycket trötta små djur som låg och sov på vart sitt håll. Dags för arbetsvecka så dom kan hämta igen sig 
Go´morrn!
Ute blåser höststorm…hoppas det kommer snö sedan-utan blåst..för nu tycker jag det är dags faktiskt! Trots att det är bekvämt att slippa skrapa bil..för lite snö framöver Lucia-Jul-Nyår vill jag nog ha.
Vad kul stt Dolce börjat spinna,Leffe!-hoppas att hon kan få någon kompis bland katterna sedan,vad tror du?
Ha en bra dag allihopa!
God kväll! Håller tummarna för dig Leffe att det går bra med katterna ikväll!
Jag sitter här och funderar på om jag ska sy tomtedräkten till sonens luciatåg idag eller om jag ska göra det imorgon…. orkar egentligen inte idag, men det gör jag nog inte imorgonkväll heller! Och sen är det ju lucia på onsdag och då ska den vara klar! Nej, får nog ta mig i kragen och plocka fram symaskinen!
Trevlig kväll!
God natt önskar jag alla som ska sova. Själv ska jag i väg och arbeta.

Godnatt!! Hade tänkt lägga mig tidigt men fastnade i boken "starta med frontpage", hade tänkt lära mig göra en hemsida….vet inte hur men på nåt vis måste det ju gå!! Har anmält mig till en studiecirkel men det verkar aldrig komma igång så då får jag väl försöka själv. Tycker ni är så duktig alla ni som gjort detta själv!!!