Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 365 ggr
lockar
0

God morgon 2009-07-25

Solen lyser gul. Äntligen börjar min semester. Ska vara ledig i 4 veckor. Ska åka upp till min dotter och vakta hennes katt en stund idag.

Kattungarna växer så det knakar.

Ha en trevlig dag.

Leffe
0

God morgon. Jag hade 12 dagars semster outtagen. Fick erbjudande att ta en vecka nu, då de visste att jag känt mig lite hängig. Jag tackade och tog emot. Så nu har jag semester igen. Ska handla så jag fyller på i frysen. Där ligger just nu en fiskfilé och inget annat

Sköt om er

Gittan
0

Idag ska hela familjen ut och rida. Sedan ska vi äta middag i barnens koja i skogen och laga maten över öppen eld. Hoppas ni får en trevlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

God morgon! Idag blir det kalas!

Nu ska jag städa!

Tyvärr får vi dock ställa in morgondagens forumträff, men vi klurar på ett nyt datum då fler kanske kan komma :)

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

Här skall en vägg fixas till.

#3 Hoppas på ett datum då jag kan komma, nu blir det nog väggmålning i morgon istället

Ha en skön lördag!

[Wiveka]
0

God morgon!

Nu har vi ätit frukost, maken och jag. Tapini är vaken och leker men de andra tvåbenta och fyrbenta sover.

Alldeles strax ska vi åka över till Fisksätra katthem med lite grejor och mat. Jag har aldrig varit där, det ska bli kul att seGlad

Ha en härlig dag!!

JamesRex
0

Godmorgon! Varit ute och joggat en timme. Phu! Ser fram emot duschen!

James sitter i fönstret och låter på skatorna utanförTungan ute

Trevlig helg på er!

RacerDonnans
0

Dags för en tupplur känner jag. Är trött och sliten, men har varit på utflykt idag i alla fall. Planer blir inte alltid som man önskat och tänkt, funderar på vad framtiden kan föra med sig åt mig, nuet känns bara tungt idag så jag hoppas på framtiden.

Ha en fortsatt trevlig dag och kväll.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ylva-Li
0

God eftermiddag!
Här har det städats idag. Sambon och jag tog tag i skiten och fixade till. Skönt. :) Nu kan man koppla av ordentligt.
Väntar också på besked.. men lär nog få vänta lääänge. =/ *otålig*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||