26 Juli blir det Forumträff hos mig!
Det tycks bli den 26 Juli och jag hoppas att så många som möjligt vill och kan komma hit!
Det är inte lätt att utse ett datum, för det finns inget som passar ALLA, men de som inte kan komma den 26 juli är så välkomna att hälsa på på Bistorp någon annan dag!
Som sagt finns möjligheter för grillning, bad, åktur med flotten, prommenader i naturreservatet och lite annat trevligt! Hoppas på fint väder!
Det finns säkert möjligheter för samåkning om ni pratar ihop er och buss och tåg fungerar också ofta bra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Oj,det var det datum jag valde! OM nu min vän kan då! Det visar sig.Jag vill bara gå en promenad runt dina ägor krama dig och pussa på dina katter.Kanske rentav käka ngt innan hemresan.Ska vi ta med ngt att grilla? Är du vegetarian och bara inte kan med att man tar med en stor biff? Jag kan dela med katterna i så fall..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 1 Åhå! Hoppas du kommer hit då Eine!
Det vore så roligt att träffa dig!
Haha! Jag är veg. men om jag hade varit den verklighetsförnekande typen hade jag knappast haft katter. Ta med er blodiga biffar om ni så önskar! Jag är van!
Själv grillar jag morötter
… men bara om det kniper 
www.mytwiggs.com
#2 Helt ömsesidigt! Det är dags att vi ses och känner varandra på pulsen nu när våra flickor har flyttat ihop och gillar varandra.Allt beror på min vän ,och om han kan åka då.Jag kan grilla halloumiost om det kniper,jag är väldigt flexibel när det gäller det mesta.Men visst är vin ok?Det är garanterat inte animaliskt
Det vore attans kul om vi kan ses!
# 3
Absolut! Hoppas! Annars får du hitta nån annan att samåka med! Vin är helt OK!!! 
www.mytwiggs.com
Har just talat med min vän.Han är rätt säker på att han också kan!
Min lillasyster gifter sig 25 juli, annars hade det varit jättekul att komma till dig. Hoppas det kommer fler forumträffar… 

Jag kommer gärna.
Men måste kolla upp först så jag inte är påväg till Finland då.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Kan tyvärr inte då, jag arbetar på vinthundklubbens stora special i Lövudden, västerås då.
Jag kommer gärna!
Är det någon som vill följa med från Stockholm så PM:a mig!!

Om det är någon uppifrån som tnkt sig komma, så skulle jag vara glad om jag också får åka med.
Hade varit super roligt. Men då får du allt låna ut sovplats. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag kommer också gärna. #7 vi kanske kan samåka om du skall med. Jag kommer också att köra igenom Västerås, bland annat, ifall någon vill lifta.

Vad härligt det låter. Kanske kan titta förbi på väg hem från skåne, måste kolla upp det.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vi kommer väldigt gärna! 

Inget att göra åt.. jag får väldigt långt att komma ifrån Grekland dit jag ska åka.
Jag kommer en annan dag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har sovplatser att låna ut!!! 
Vad kul att det är många som vill komma! 
www.mytwiggs.com
Hmm vill men vet inte om det funkar . Hur långt från Sthlm ligger Bistorp?
20 mil…. Det bör väl gå att samåka? Det går tåg också :) Direkttåg vingåker-stockholm
www.mytwiggs.com

Jag vill jättegärna komma!! Men jag vet inte säkert om jag hinner ännu…
# 18 Hoppas du hinner! Det vore så trevligt! 
www.mytwiggs.com
Som Rexmamma säger: Vi kommer, det ska bli trevligt.
Det är väl "Gula villan Bistorp" ? Hittas i så fall direkt på eniro.se.
# 20 Kul! Japps! Det är där det är! 
www.mytwiggs.com
Åh vad jag önskar att vi kunde komma! Vi åker på semester den 12 juli och åker nog hem igen runt den 22-23 juli …. Vi ska ju iofs åka hemöver från Skåna utan stress …. hmmm …. vet inte hur det ser ut på kartan men eventuellt kanske vi åker förbi dina trakter och då kan vi kanske iaf åka och titta på era vackra kossor! :D
Lägger in din adress i gps-en iaf. :P
Kram!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
# 22 Jaaa! Hoppas Hoppas!
www.mytwiggs.com
Ni glömmer väl inte? 
Kanske skulle avtala en tid?
www.mytwiggs.com
#24 Inte har jag glömt
,men redan fått börja pussla med allt som händer i mitt liv just nu
.Kanhända får jag återkomma en annan gång för att grilla , kika på dina djur och andas frisk luft?Det verkar tyvärr vara ogörligt denna gången
Jag kan inte komma den dagen Twiggie för jag måste jobba…som vanligt…:(

www.mytwiggs.com
Vi planerar fortfarande att komma
. Ska bli så roligt med en liten utflykt!
# 28 Roligt! Vi behöver ju inte vara många för att det ska bli kul…. bára det är fler än jag så är jag säker på att det kan bli supertrevligt! 
www.mytwiggs.com

Och jag kan inte heller komma. Måste gå på The Islands sista spelning……

Jag räknar fortfarande med att komma. Vad är det för tider som gäller och skall man ha med sig något speciellt förutom sitt goda humör
# 31 :)
Det goda humöret är viktigt! Hmmm.. Sen beror det lite på vad vi ska göra. Middag eller fika? Grillning är ju lite beroende av väderlek förstås…
När passar det er att komma? tidigt eller sent? Här får ni komme med åsikter :) 16:00 och middag?
www.mytwiggs.com
Vad trevligt! Hoppas att ni får jättemysigt tillsammans 
# 33 Tack! Du är inte sugen på att komma du också?
www.mytwiggs.com
Hihi, nja… det känns lite nära inpå. Det går ju knappt att ta sig från ön nu i juli, alla båtar och flyg är i det närmaste fullbokade. Tyvärr… Men jag hoppas att ni får trevligt, jag hänger på en annan gång när jag har lite mer tid på mig att planera resan 
# 35 Jag förstår! Du är förstås varmt välkommen i alla fall! 
www.mytwiggs.com
Åh vad tråkigt…för oss alltså ;)…för en av oss jobbar dubbelpass och den andra pluggar dubbelpass :P
men hopps ni resten får skoj!
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

För mig skulle det passa bäst dagtid, alltså "typ" lunch, eftersom jag inte har ork och kraft med middag med "nattkörning" hem efter och inte heller med övernattning.
Gärna grillning om nu vädret tillåter, men någon fom av knytis är väl bra? där alla tar med vad de vill, och så delar vi med oss? Jag vet inte hur många som räknar med att komma men är vi inte så många så kan man ju ha en organiserad picknick med specifika saker att ta med.
Fast igentligen är ju inte vad eller när vi skall äta som är det viktigaste, det roligaste är väl att träffas i verkligheten och att få prata katt
:) Lunch passar också bra!
Det kommer att vara lite folk av olika slag på gården vid den tiden eftersom det kommer att vara någon slags fest här kvällen innan, men de människorna kommer ju inte att vara hos mig, så lunch passar bra :)
För mig i alla fall… kanske 13 i så fall?
Knytis är utmärkt! Jag kan göra en couscous-sallad 
www.mytwiggs.com
Åhh, vad ledsen jag är. Har fått förhinder just denna söndag.
Hoppas vi kan ses nån annan gång!
Hoppas ni får alldeles fantastiskt underbart ! Jag kan tyvärr inte komma.
Har legat lite lågt eftersom jag vet att jag måste hushålla med mina semesterdagar. Hade hoppats att det skulle funka men nu blev det lite annat kattrelaterat denna helg.
# 41 & 40 Vi får väl göra repris nån dag :)
Det är alltid så att det är många som säger att de kan - och få som verkligen kan när det kommer till kritan, men det blir trevligt i alla fall. Man behöver ju inte vara många för det! Blirdet bra får vi väl gör om det och hoppas på bättre uppslutning :)
www.mytwiggs.com
Vi flyttar forumträffen istället så att fler kan komma. Vi satsar på slutat av Augusti och kanske en lördag!
Återkommer om det!
www.mytwiggs.com

jaa jaaa jaaa!!! vad bra! Jag ska nämligen förhoppningsvis byta jobb i dagarna, vilket gör att jag slipper jobba varenda helg! Så då kan jag också vara med! Hurra nu blev jag glad
Kanoners! 
www.mytwiggs.com