Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 566 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-07-24

God morgon. Underbart fredag idag och lönedag dessutom. Kan det bli bättre?

Sköt om er

Eine
0

Godmorgon! Lönedag låter bra!

Fin rapport fick jag på morgonen av min nattgäst.Den blyga lilla rexskönheten i mitt sovrum provade klöspelaren och klätterställningen i natt..Det går framåt!

Ha det gott i det grå vädret!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag är trött trött trött!!!

Hoppas att ni är piggare än vad jag är!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

I dag skall jag författa ett heltäckande köpekontrakt för försäljning av häst. Eldur har nu hittat sin nya ägare och glad är jag.., och ledsen samtidigt. Han är ju en så härlig häst och jag har ju alltid velat haft en sådan som han, men i bland tar livet inte de vägar man önskar och i det här fallet så säger kroppen i från.

Det är  tur att kattägande i alla fall inte är så fysiskt ansträgandeGlad

Ha en bra dag!

AlexH
0

God morgon! Nu bär det av till lövudden i västerås, för tre dagar hundutstälning som jag arbetar på (min klubb) Det är ju 2underbart" väder att spendera en helg utomhus i tält och på en camping! (regn regn regn9

åter på måndag!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Mobackens
0

Sitter och lyssnar på hur regnet smattrar mot fönsterbrädan. Hur mysigt som helst…. OM det hade varit HÖST, det är ju för tusan sommar.

Blir en latdag idag. Filt, bok,godispåse och soffan.

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon,

Är rastlös och trött på samma gång, det känns inte som den optimala balansen. Borde redigera fler bilder, jag blir tokig, de tar aldrig slut! Det är iofs bra men samtidigt känner jag av tidspressen att få det klart innan sista killen flyttar om en vecka för då ska en skiva med bilder skickas till alla kattungeköparna från kullen.

Jag bjuder på en gruppbild från ca. 12 veckor då alla bodde hemma.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 vilken lönedag? Jag får den först på måndag…Rynkar på näsan

#5 Kom hit och umgås med mig och 3 tjurskallar + en elefanthjord…Flört de är ju liite större än sist du såg dem…

#6 Håller på att pyssla med nåt liknande, har ju 4 som flyttar snart…

Charmtrollet på bilden är fortfarande otingad, S*Dollemina's Dirty Dancing hetter han.Kyss

Mobackens
0

#7 Aldrig i livet att jag byter detta lugn mot nåt olugnt! Här är så skönt, mannen sätter in ett tvättställ, dottern borta, katterna sover och jag softar…