en liten orm..
har flyttat hem till oss och blivit en Svante! Svantes första dygn hos oss han gått över förväntan. I och med att vi har två vuxna katter Pajas och Maggie, var vi förberedda på lite gruff. Men vi oroade oss helt i onödan, efter tre fräs från Pajas så har det varit full fart. De far runt som jehun här hemma, alla tre i en enda lång svans av svart och vitt. Han är fullständigt accepterad. Han lyckades till och med att få några sekunders sympatituttning av Pajas, våran väldigt kastrerade hane, till bådas stora förtjusning och kurr. Första natten hos oss spenderades bredvid mitt huvud på kudden som den lilla prins han faktiskt är. Vi hoppas att det fortsättningsvis fortsätter lika bra som det börjat!
Tack Anne & Krycke för våran lilla ljuvel, det har ni gjort bra!
Men vad roligt! Grattis till nya kissen och lycka till med honom!
Han är en goding!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Så roligt att det gick så enkelt och bra! Perfekt ju

Grattis till nykatten.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis och lycka till med den lille charmknutten!

Grattis till den lilla sötingen!
Släkten hälsar!
Grattis till sötnosen

Grattis till lillskruttan. Jag blev helt
i hans profil!
Grattis till en fin kille! Är det Lethe som är hans mamma? Isåfall har jag moster Jissa här hemma hos mig 

Grattis till den lille sötnosen!

Jag får väl snarare säga tack för att ni tar så bra hand om vår lille orm.
Skönt att det gått så bra och vilka fina bilder ni tagit, de stjäl jag omedelbums! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Men så söt han är lille ormen!! Kan bara instämma i gratulationerna!!
Tack så jättemycket alla, det ska bli så spännande att se hur han utvecklar sig både fysiskt och psykiskt och se hur tydlig skillnaden är mellan devon och cornish egentligen.
Idag har vi haft min systerson på besök som började gråta förtvivlat när han såg Svante, samtidigt som han pekade på Pajas och Maggie (våra Devons) och sa katt. Jag undrar vad sjutton han tror att Svante är för konstig varelse. =D
#9, jajjemen det är Lethe som är mamma =)
#11 sno på bara, har fler fina bilder på datorn om du vill sno fler. =)
Lovar att det kommer att uppdateras flitigt i den här tråden!
Fin liten kille!Han dricker gärna vatten ur tillbringare om han får
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
En fantastiskt söt liten orm !!!
Han var en riktig liten buskille när jag träffade honom vid sju veckors ålder.