Halloj!
Hej alla mina vänner!
Det var ett tag sen, typ 1 år eller så 
Måste ju säga att jag tröttnade på allt här i livet, bröt ihop och kom igen som en nyare piggare och gladare människa!
För er som kommit nya (typ jättemånga hoppas jag) är det jag som tidigare hette Lullan1 här på sajten.
Med hopp om många trevliga och givande diskussioner och härliga skratt!
Kramiz Lullan
Hmm… allt ser ju jättekonstigt ut här, bli inte förvånade om jag inte svarar på pm eller i gästbok… har lixom inte hittat dit än 
Tack till Ingela, RacerDonnans… 

Välkommen tillbaka.Kan du inte visa lite nya bilder på dina katter?
Stolt ägare till tre La permer
Tack!
Ja visst kan jag det, ska bara klura ut hur man gör… 
Välkommen tillbaka
Välkommen tillbaka! Dig har jag saknat en massa här inne måste jag få säga! Hoppas att du mår bra nu och orkar med att vara kvar här med oss nu!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tack kissan78, det är jättekul att vara tillbaka! 
Hmm… kan inte posta fler bilder, får bara felmeddelande? Jaja, jag får prova lite senare 
Välkommen tillbaka Lullan/Jissa 

Får jag "låna" bilden på Doris till min hemsida?
Stolt ägare till tre La permer

Åh, vad roligt att du är tillbaka! Livet kan ju göra så där emot en ibland, härligt att du känner dig bättre och starkare nu.
Var det bara de fina tjejerna som fastnade på bild? "Lille" Findus då?

Men hej och varmt välkommen tillbaka Lullan1/Jissa! Kul att "se" dig här igen! Roligt att du mår bra igen också och har återhämtat dig!

Hej igen!
Kul att du hann hit så snabbt. Tack själv för att du vill berika vår tillvaro lite grann igen. Du har varit saknad och aldrig glömd. Så härligt att höra att du mår så mycket bättre.
Kram
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Varmt älkommen tillbaka. Skönt att du mår bra nu
Välkommen tillbaka! Gud vad roligt att du är här igen! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Välkommen hit igen
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hihi, vad ni är gulliga! Nu får ni snart sluta skriva så fina ord, jag blir ju alldeles rörd 
#11 Självklart Monica, du får ta vilka bilder du vill av Doris. Det gör mig bara glad om du vill ha dem!
#12 Jodå, min "lilla" Findus (Spotless Noa) fastnar också på bild, men jag kunde inte lägga ut fler bilder igårkväll, blev nåt fel på iFokus. Så jag gör ett nytt försök nu 
Välkommen tillbaka! Du är saknad!
Kul att få se lite bilder på dina fina katter igen.

Vilken mysig katthög, så ser det alltid ut här hemma! Fina Findus. 

Välkommen tillbaka :D
Tack igen! *kram*
Det är härligt att vara tillbaka med massor av energi!
#21 Måste bara få berätta om Findus bästa kompis (förutom Jissa), det är ett gult snöre som han bär med sig överallt. Han lägger "kompis" i vattenskålen när han dricker, matskålen när han äter, i puffen när han ska sova… etc etc, när han vill leka kommer han med "kompis" i munnen och vill ha dragkamp 
Han är verkligen speciell, Findus…
När Jissa är busig så tar hon "kompis" i munnen och sticker iväg, med Findus i hasorna!!! Det är en jättekul lek tycker Jissa iallafall *ler*
Här är en ganska dålig bild på Findus, men "kompis" ligger vid sidan av honom…
Kul att du är tillbaka! Välkommen hit igen! 

#23 ha ha vilken UNDERBAR historia med kisse och "kompis" jag blir alldeles varm i kroppen
Välkommen tbx Lullan.

Hej! Roligt att höra från dig och dina katter igen. Varma hälsningar från Åbo!
Välkommen tillbaka Lullan. Du har varit saknad ska du veta.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Välkommen tillbaka. Har väntat länge
Tack återigen, jag blir så glad av era ord ska ni veta… de går rakt in i mitt hjärta 
Hoppas att allt har varit bra här under tiden, det har förändrats en hel del och jag har lite att läsa in mig på…

#23 Hihihi, fick mig ett gott skratt. Det behövdes ikväll.
Helt underbar historia.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Åh, vad roligt att du är tillbaka! Och så blir jag så glad att se bilder på lilla Jissa-gumman också, vällingmattehjärtat sväller i bröstet. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#31 Hihi, hej vännen! Kul att "ses" igen!
Jissa har utvecklats till en riktig dam som vet vad hon vill, men hon har ett hjärta av renaste guld! Underbara lilla skruttkatt 

Välkommen tillbaka Lullan!!!! Så otroligt roligt med "kompis"-historien. Typiskt Spotlesskatter va? 
#33 Tack Aje! Findus tror nog att han är en hund ibland, undrar om Elsa har haft mycket inflytande på honom?