God morgon 21/7-09
God morgon på er. Det blev en extremt lång arbetsnatt i natt, men nu är jag äntligen hemma. Ska ta en smörgås och en kopp te för att sedan sova. Hoppas ni får en bra tisdag.

God morgon! Mulet idag och jag är lite ledsen jag. Fick reda på att min hyresvärd ska sälja lägenheten som vi bor i. Vi vet inte ens om vi får bo kvar här till juni nästa år som vi vill… Isåfall måste vi flytta om några månader. nån som känner till en ledig hyresrätt i sthlm? Detta gör att vi känner oss lite osäkra på om vi ska skaffa katt nu de närmaste månaderna innan vi verkligen vet. Vill ju kunna ta det lugnt med mötet mellan kissarna och att de båda känner sig trygga i hemmet. inte en massa flyttkartonger och nya lokaler hela tiden..suck…i början på september vet vi om vi får hyra längre eller ej iaf…får väl vänta och se….Men hojta gärna till om ni vet nåt om lägenheter!
Ha en fin dag!
God morgon!
Mulet och regn - det här blir en inomhus-dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Inget regn här men blåsigt och nästan kallt, men vädret gör i alla fall att vi har det relativt myggfritt och det är vi inte vana vid här i "myggbältet".
I dag for mamma iväg och nästa gäst anländer m några timmar. Jag har just nu stafettgång på mina gäster. Det är kul men lite jobbigt också.
I dag skall vi på afternoon tea i Herrgården här i byn, det skall bli kul!
Ha en härlig dag!
God förmiddag.Svalt och blåsigt men skapligt fint väder ändå
. Ska ägna dagen åt att städa med hjälp av tre rexhonor,en halvuxen hanne och tre busar i värsta hitta-på-nyare-hyss-åldern.Visst låter det som att inget blir gjort för mig?Men ett kärt besök kommer i morgon och ska stanna i några dagar så jag bara måste få *hål i huset* som min svärmor alltid sa.Ett underbart uttryck
!
Så #3 Jag förstår hur du känner! Det är så roligt ,och bitarna måste få lägga sig på plats mellan besöken och det kräver sin kvinna.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag! Tiden springer ifrån mig idag…
Blåsigt, men soligt. Ska snart ut och träffa lite vänner. Hela morgonen har gått åt till att omstrukturera mina garderober. Grabbarna Bus levde upp till Grabbarna Bus…. jisses så de har farit runt här och busat med varandra och lekt med allt vad leksaker heter. Roligt att de ser så glada ut och mår toppen. Nu är det lugnt igen och de har somnat i klöspelaren i varsin sängplats.
Hoppas ni alla får en toppendag!