God Morgon 20/7-09
Idag ska Tamlin-ponken kastreras och snart bär det iväg. Trött som attan och nervös över hur det kommer gå. Någon som har några tips och råd inför de kommande dagarna?
God morgon. Läkarbesök på morgonen sedan arbetsdag resterande dagen
#0 Ta det bara lungt
Sköt om er
God morgon!
Jag går in här på iFokus och blir lika kattungesjuk varje gång! Alltid är det någon som har småttingar, och nu har jag nog Camilla och Phoebe att skylla för en hejdundrande kitten fever!
Till min stora tröst tycks min nästa kull vara under konstruktion. Det är bara att hålla tummarna! Mojjan tycker att det är sååå skönt att vara prior one nu när kisi har någon annan än mig att kräva uppmärksamhet från! 
Idag ska jag tvätta och städa!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Vaknade till ett smattrande regn, men nu har det klarnat upp lite. I dag skall vi på By-marknad. Det är s.k "slånkvicku" i byn denna vecka vilket betyder attdet är en massa aktiviteter runt om i trakten. Öppet hus hos konstnärerna, vandringar i bygden, grillning av kolbullar i skogen, afternoon tea i herrgården och så den stora markanden i Nilses lagård…. Full fart med andra ord.
Ha en fin högsommardag!

Goddag,
Idag flyttar Black Adder, vår lille svart-vita ligist. Vår lille goskille kommer att få ett fantastiskt nytt hem och dessutom två devon-kompisar att leka med, han kan inte få det bättre!
Ikväll tar vi så båten till Åbo för en snabbvisit, ska hälsa på Eeva (kmedist) och träffa hennes härliga katter igen. Ska bli så roligt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag! Hoppas ni alla har det bra.
#1 Blev du nöjd med läkarens besked om proverna?
#4 Ha det så skönt på havet! Syrran och jag drar också österut alldeles snart.
Här är allt lugnt.En av mina fina pojkar ur senaste kullen blev tingad i dag!Han får ett kanonhem med 2 fina kattkompisar
.
Och i mitt sovrum i ensamt majestät,tronar min nykomling och lyssnar misstänksamt på ljuden från katterna alldeles utan för dörren.De pratar fel språk,och förmodligen jag också tycker hon nog
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 4 Lycka till till godingen och ha det så kul hos Eeva! Roligt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hej hopp! Första semsterdagen och regnet det bara ÖSER ner
. Hoppas att det blir bättre väder framöver. Har ju lite att se fram emot i af
. Hoppas att alla har det bra.

Hej allihopa! Idag känns det som att något bra snart är inom räckhåll! Ett litet mail och världen vänder och blir ljus.
hoppas hoppas, så kanske mina bekymmer snart lättar!
Halloj, vet att det börjar bli kväll men vi har varit på stan nästan hela dan… Varit på paradisbadet med ungarna och maken, sen var det handling av både hundmat och kattungemat… jisses vad kattungarna äter bra
, klart med 6 stycken blir det lite mängder…
#7 Tror mig veta vad du ser fram emot…

Nu är det snart dags att göra middag sen är det veckofotografering på de små "ligisterna", "blomkruksmarodörerna", med andra ord bebbarna…
Hmm strömming är det mat eller leksak, det är frågan…

#0 Håller med Leffe, koppla av och det går säkert jättebra.
#9 Mysisar, ser fram emot färska bilder.
Har haft en helt galen vecka trots att jag inget gjort. Vissa saker kan göra att man inte får något gjort och bara sitter och stirrar.
Hoppas på bättre rapport om detta imorgon.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jättetrött efter en hel dag i tvättstugan, *gäsp*! Ska strax krypa i säng…
I morgon är det marknad här på orten, jag får besök av ett par kompisar och vi ska "göra" marknaden tillsammans!
Lycka till med nykomlingen, Eine!
#11 Tack! Hon är så ljuvlig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora