Fodervärd finnes.
Hejsan,
Jag heter Haley, är 23 år och bor i Gävle tillsammans med mina två kastrerade kattherrar på 4 resp 3 år. Jag har länge varit intresserad av avel, och har funderingar på att starta en egen uppfödning i framtiden, men till att börja med vill jag bekanta mig med rasen, samt känna att jag har någorlunda koll på hur allting fungerar. Därför vill jag gärna vara fodervärd åt en hona.
Jag har varit i kontakt med två uppfödare tidigare, men på grund av allergi i det ena fallet och navelbråck i det andra har de planerna tyvärr inte gått att genomföra. Jag tycker det är viktigt att kontakten med uppfödaren känns bra, och därför har jag först och främst vänt mig till de uppfödare jag redan känner. Dock börjar jag känna att det kan vara till min fördel att även ta kontakt med andra uppfödare inom rasen, då detta kan komma att gynna en framtida uppfödning.
Letar ni fodervärd så är ni mer än välkomna att höra av er och fråga alla möjliga frågor som ni kan tänkas komma på!
Hälsningar,
Haley

Hej Haley, kul att du hittat hit! Du får komma hit och övningsgosa med våra små så snart du blivit kryare. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#1 - Ylva, man kan inte låta bli att bli kär i din Jade… finaste katten och varmaste "vetekudden"! :D
#2 - Anne, den 17:e ses vi! :D Det blir att ta med sig en stor väska så man får plats med mamma kisse och de fyra små. ;)

#3 Tss, jag kommer att räkna in dem noggrannt innan du går. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#3 Jade har den förmågan med folk. :D Syrran min erkände att hon först tyckte hon var jätteful, eller inte jätte, men inte så kattlik. ;) Men så sa hon att det räckte med att träffa henne några minuter så var man kär. För hon har ju charm så det räcker och blir över. <3
Hoppas du hittar din foderkatt snart!
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
#4 Fasen! Kan du räkna oss? Näää, då är det kört! :( Ser fram emot lite bebisgos på lördag! :D
#5 Jag hoppas det med! Det har varit en lååååång väntan, men det är väl så det är när man håller på med avel. Allting blir inte alltid som man tänkt sig. :) Det viktigaste just nu är att knyta kontakter med uppfödare och hitta någon som jag verkligen känner tillit till.
#4 Ah, söndag menar jag förståss! ><
Jag letar fortfarande foderkatt (alternativt halvfoder/delägarskap!) om någon är intresserad av något utav dessa! 
Hur snart skulle du vilja ha en hona? Jag skulle kunna tänka mig halvfoder till en hona men just nu har jag ingen som kan tänkas sättas ut.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se