Cellos bebisar hos S*Värmdö's
I dag har jag varit och kikat på Cellos bebisar, defyller 5 veckor i morgon. Mamman heter Eidunn det är hennes andra kull, ägaren har precis fått stamnamnet S*Värmdö´s. Det är 4 ungar två mönstrade en kille och en tjej.
Här är en bild på den mönstrade tjejen som jag blev väldigt förtjust i. Men vilken färg har hon är hon blåmönstrad eller är det svartsilver?
Än så länge är hon till salu

Så till sist en bild på den svarta honan, en ritkig sötnos hon också.
Hon är ännu ej tingad
Jag upptäckte tyvärr då jag gick igenom bilderna att jag missade att fota den lille svartsmoke killen, synd han är också väldigt fin och harde aldra sötaste spökmönster…. Även han söker ett hem.
Som stamnamnet tipsar om, så på bor ungarna på Värmdö.

Sötnosar, jag skulle gissa på blårandig.
Blåspotted, det är riktigt ovanligt med tigré då det nästan alltid finns ränder som inte går hela vägen runt (speciellt på magen)
Ja de är helt bedårande! Men färgen kan jag inte uttala mig om, krullkatter med prickar och ränder, det är inte lätt att bestämma…Mamma Eidunn var en liten söt unge hon också, här tillsammans med två av syskonen; Smyril och Tjaldur. Den kullen är ju faktiskt väldigt lik Eidunns kull förutom att det var två svartsmoke i den.
Kanske farmor ska ha en liten kattbebis?
Kattmormor Britt
Vad de är söta!

Gosnosarna så söta! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Gud vad sött!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Söta små kattungar
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

De övriga tre är ännu inte tingade. De är ganska precis 8 veckor nu.
Nästa unge ut är den mönstrade lilla killen.
Finns intresse för någon av ungarna så går det bra att maila uppfödaren på rosie.gustafsson@hotmail.com

Ooooohh! Vart bor dom nånstans? 

nu ser jag ju att de bor på värmdö
jag vill haaaa!!

Har mailat nu

Roligt att se lite nya bilder på dem! Den mönstrade tjejen fastnade jag lite extra för

#19 Visst är hon nästan för fin

kära nån man vill ju ha 100 katter
, men det går ju inte
…