Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 602 ggr
[Silkwaves]
0

God morgon 18/7 -09

I dag bär det iväg på utställning med en överviktig Ruth, en tonårig Gobi och Lua min foderkisse som jag är mest nyfiken och se hur hon er ut :-) -söt är hon det vet jag  Kyss

Lillkillen är helt Ok i ögat och inget röd alls på näsa o nos elle r någonannastans än där han ska vara det.. (tror han var stressad hos vetten…) men självklart får han vara hemma och vakta huset Glad

Ha en bra dag alla - in i ishallen för mig….

Dolleminas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Håller tummarna för dig och alla andra somställer ut i dag!!

Själv blev jag väckt av att en puff i klätterställningenFörvånad ramlade ner, ingen kom till skada! Det var ena "stolpfästet" på rullen som inte höll för "elefanthjorden" som drog förbi…Obestämd Tur att det finns reservrullar att få tag på…Glad

Annars blir det en lugn dag, ska in i eftermiddag till stan med barna och kika på Ice age3, har sett de två tidigare så förväntningarna är på topp!! Imorgon tar vi en dagstr till svärfars (svärfar fyller idag, men eftersom maken jobbar idag så…)

I helgen håller jag alla tummar jag kan för "Ö-viksgänget" som är i Trondheim, och om planerna håller kommer hem med lite blandade titlar…Tungan ute

skickar med en bild på ungarna och en strömming…

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

Solen skiner och vi ska in till stan en  sväng innan Zhillas matte och husse dyker upp om ett antal timmar.

Det kommer att bli lite tomt utan någon kattunge alls.Men det är ju nya på G förhoppningsvis.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag är trött…. Vad ska man hilla på idag då?

# 0 Lycka till med de härliga katterna!

# 1 Vilken rolig bild!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Lycka till på utställning. Själv ska jag till syrrans kolonistuga och vara där till i morgon. Bara slappa och ha det skönt förutom när jag tittar på den spännande VM-finalen i speedway på teven i kväll.

Sköt om er

Avots
0

God dag

I dag blir det att "ta hand om" mamma som är här på besök och sen blir det 34 års kalas för min äldsta systerson som fyller år. Tänka sig att han blivit så gammal.. då kan man undra hur gammal jag är som så väl kommer ihåg då han föddesObestämd

För övrigt är det lungt här katterna myser runt i hela huset och utegården för i dag är det inga hantverkare härGlad

Eine
0

God dag sent omsider.Här händer mycket så jag vet inte vad som är upp eller ner.Roliga saker, och många!Det är mycket nuGlad

Njut, och ha det bra alla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

>God kväll!

Jag har åxå vart p utställning - med hundarna i Köping.. det gick sådär.. men jag hade underbart trevligt med alla mina väner ! Jag saknar verkligen kajkandet runt sverige med hundarna var och varannan helg, innan man hade skaffat barn.. (även om jag ALDRIG> ångrar barnen förståss!!)

Min ngsta fyller 3 år idag min lilla stora pojk Axel :) Han firar vi imprgpn eftersom varken farmor och farfar eller nån annan kunde komma idag

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

RacerDonnans
0

Godkväll säger även jag fast det är nytt dygn, hoppas alla fick en fin dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.