God morgon 2009-07-17
God morgon. Sista arbetsdagen denna vecka. Sedan väntar en ledig helg. Katterna har nyss ätit och har nu lagt sig igen.
Sköt om er

Godmorgon! Vaknade av mig själv idag och känner mig ganska utvilad faktiskt! Nu blir det powerwalk och en god frukost efter det! James sitter här och "jamar" på fåglarna utanför.
Annars är det jobb hela dagen..
God morgon! Ska snart sätta mig på tåget för katthämtning. Det kommer att bli en jobbig dag… och kanske en rolig…
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Upp tidigt idag trots att man har semester och är fruktansvärt morgontrött. Äntligen får jag balkonginglasningen monterad!!!! Grabbarna Bus kommer bli överlyckliga att äntligen får komma ut på balkongen. Jag med för den delen
.
Igår blev det utställningsbygge hela dagen inför JKKs utställning. Kul att få vara med om det! Ska försöka hinna dit en sväng idag också.
Ha en skön solig och varm fredag!

Godmorgon,
Idag är det styrelsemöte hos mig, en höglöpande hona och två vilda busgrabbar kommer antagligen att göra tillställningen mer spännande än vad den kunde ha blivit. 
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jaa vad skall man säga, fortfarande frustrerad, men solen har skinit och jag har fått härliga bildrapporter från mina barn på High Chaparall idag så helt fel är det väl inte……..
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt. Har umgåtts med min syster i nästan en vecka. Hon är hemma på semester från jobbet i USA. Vi har inte setts på nästan ett år. Det har varit en fantastisk vecka.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld