Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 479 ggr
[Wiveka]
0

God morgon 14 juli

Idag ska det blir storstädning av badrummet, inklusive skurning av väggar och golv. Tar en dag av semestern och förbereder inför kattungarnas ankomst.

Sedan en liten promenad med Tapini, hon gillar verkligen att få gå i koppel uteGlad

JamesRex
0

Godmorgon! Nu bär det av till jobbet för ett kort pass. Skönt.

Snart är det dags för midnattsloppet här i sthlm! Det tänkte jag vara med i så det blir bara till att springa en sväng i eftermiddag också.Tungan ute

Ha en bra dag alla!

Leffe
0

God dag. Hemma på en liten paus. Sedan fortsätta jobba

Sköt om er

Eine
0

God morgon.Hade en mycket trevlig dag i går,den lever jag på änGladTänk så mycket positiva känslor och glädje betyder för oss.Att få träffa sin bästa vän,att få goda nyheter och besked,det kan lyfta en människa och lyfter absolut mig..

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

Godmorgon.

#3 Det låter som det var en bra dag.

Jag har äntligen fått i piercin smycket igen, så är lite glad. Ska skcika sonen och lillayster på bussen till mormor (alltså min mamma) och själv ska jag köra hem lillebrors moppe (bara 6 mil). Får hoppas att jag fått i gång den ok.

Sol och värme är det idag, så kändes som en bra dag att köra hem moppen. Cool

Tån är nästan inge besvör längre. Ett stygn lossnade i förrgår, alltså knuten gick upp, men om en dag till kan jag ta bort resterande. Orkar inte gå till vårdcentralen, det ser så fint ut så tänkte fixa själv. Bara 5 stygn kvar.

Hoppas ni får en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

#3 Låter verkligen härligt. Det är dig väl unt att ha sånna dagar.

#4 Skönt att tån läkt bra.
Här skiner solen också och jag har en spännande dag framför mig.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Jag har varit utomhus en del idag och nu sitter jag och roar mig med några kort i photo shop…. typ experimenterar med ljusstyrka och skärpa Tungan ute Så långt har jag kommit i projektet lära mig photo shop Flört

Hoppas att ni andra har en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Zootz
0

God eftermiddag. Själv ska jag åka till Tönnebro tur och retur, kennelkonsulentmöte. Trirst att åka 20 mil när man hellst vill vara hemma med familjen…

Sewena
0

Efter regn kommer sol..och det är precis vad vi har här nu..ska passa på att njuta lite innan kvällen kommer..

Leffe
0

#7 Är det värdhuset i Tönnebro nära Söderhamn

Zootz
0

#9 Ja, det är det, ligger brevid en mack och i anslutning till E4an

Leffe
0

#10 Hade en taxikörning en natt från Stockholm till Brevik utanför Söderhamn. Var klar där tre på morgonen och trött och tänkte ta en macka och fika där. Blevklarvaken när jag såg prislistan och åkte mot stockholm igen istället

Eine
0

#11 haha också ett sätt att vakna till Gladpå!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Zootz
0

Ha ha, ja det blev en dyr kväll igår, tur att SKK betalade en del ; )

emiya
0

#3 Det var dig väl unt, Eine! Kram på dig!

Hemma igen efter en härlig, trevlig dag hos goda vänner på landet! Men oj, vad trött man blir av frisk luft!Skrattande