Kullen 2 veckor.

Underbar kull!
Vill ha allihopa! men det går ju inte… 
Vilka sötnosar, med fina profiler

Vad fina de är!
Är det ingen som verkar bli mönstrad?
Nog tycker jag att Vile ser lite mönstrad ut på benen samt att Burer ser ut som augoti på kinderna… men kort kan ju luras….

Vilka sötnosar och vilka fina bilder som Martina har tagit!
Gere och Bure tycker jag ser randiga ut. De har den typiska augotiranden på öronkaneterna.

De är underbara allihopa. Vet inte hur jag ska klara av att skiljas från de små sen *snyft*
Gere blir definitivt mönstrad, han har ganska tydligt mönster nu men det framgår inte så bra på bilderna. Bure blir nog också mönstrad. Tycker även att det går att se mycket svagt mönster på Vile och Beila men det kan väl vara spökmönster också?

#18 Tack för att vi fick komma och gosnosa och tack för mycket gott fika (som vanligt). Hälsa mamma och pappa också!!!
De är så ljuvliga. Du har helt rätt i att det finns mönster på dem också.
Gosgosgos…………………
!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#18 #19 ja tack än en gång för att jag också fick följa med och gosa lite:). Tjalve

Så söta de är! 
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Jättegulliga små knyten och den som måste få den absolut största komplimangen här är ju fotografen! Jättefina bilder!!! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#19 & 20 Det var så roligt att ni kom på besök! Ni är välkommen igen när ni känner för mer kattungegos
#21 Ja visst är de
#22 Oj, tack!

#23 Måste vara underbart att få se dem varje dag :)

Åh, så söta de är! De kommer att bli hur fina som helst!
Vem skulle inte vilja ha…?

Jag tycker det är mycket tråkigt att tråden kom att handla om något helt annat än just det som var tänkt, nämligen att visa de härliga små knytena som finns hemma hos mig.
Jag hoppas att detta nu är slutdiskuterat och att de fem små grynen kan få fokus igen

Håller helt och hållet med #35!
Kullen är helt bedårande söt! Ser framemot fler bilder på bloggen och här :)
Många kramar!
VILKA SÖTNOSAR!!!!
Borde vara olagligt att få vara så söta…..folk kan ju köra av vägen om man skulle komma gåendes med en sån där!!! 
GRATTIS!!!
/Anki, S*Rexlicious
Så fina småknyten!Visst har vi en ljuvlig hobby
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#35 Är det inlägg som är borttagna?
???
#40 Ja.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#41 ok, då förstår jag.

Ungarna är jättesöta
, inte tal om något annat

Alla maskade blir mönstrade
Det syns nu mycket tydligt på Gere, Bure och Vile. Beila är det lite svårare att se på än men det är på gång.
Superduperfina! Jag vill också ha mönstrade maskar en dag!

Supersöta kattungar! o maskade…

Som jag sagt tidigare, skitsöta grisar. Kul med randiga maskade, det är så fint tycker jag!

Vi gillar också randiga katter här
, och så klart maskade är ju bara ändå bättre
Ska bli spännande att se treveckors bilderna.